Skip to main content
Beantwoord

mobiel kan niet gekoppeld

Goedemiddag,

Ik probeer mijn mobiele abbo te  koppelen thuis tv en internet, maar dit lukt niet omdat de naam stelling blijkbaar anders is. 

Groetjes.

Kelly 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@Bruintje01 dank voor het invullen van de juiste gegevens in je profiel! Helemaal goed, ik heb zojuist de naam bij je Internet + TV abonnement aangepast. Deze komt nu overeen met wat er bij je mobiele abonnement vermeld staat. Je kunt vanaf nu je mobiele abonnement toevoegen aan je bestaande account! 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt en op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop)! 

Bekijk origineel

6 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7919 reacties
  • 25 maart 2025

@Bruintje01 Zie mijn onderschrift. Vul alles in ook de 4 laatste cijfers van banknummer.

de moderators kunnen je dan sneller vinden.

Succes

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 25 maart 2025
Cristien schreef:

@Bruintje01 Zie mijn onderschrift. Vul alles in ook de 4 laatste cijfers van banknummer.

de moderators kunnen je dan sneller vinden.

Succes

Zijn als goed is nu allemaal ingevuld

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Bruintje01 wel zo fijn als je beide abonnementen in 1 account kunt koppelen, laten we samen naar een oplossing kijken! Om ze beide in 1 account te kunnen samenvoegen, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen bij beide abonnementen. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnementen en ik zie inderdaad dat de naam bij beide abonnementen niet overeenkomt, vandaar dat het koppelen ook niet lukt. Bij je Internet + TV abonnement staat achter de naam nog 'de Bruin' vermeld en bij je mobiele abonnement niet. Kan ik deze bij je Internet + TV abonnement verwijderen of moet het bij je mobiele abonnement worden toegevoegd? 

In je profiel zie ik alleen dat je de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer van je Internet + TV abonnement hebt vermeld. Alleen komen deze niet overeen bij het mobiele abonnement. Kun je de juiste 4 cijfers van je mobiele abonnement vermelden in je profiel en een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Als je ook nog de voorkeur van je naam kunt doorgeven, ga ik daarna direct voor je aan de slag! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 27 maart 2025

Goedemorgen, bankrekening is aangepast naar die van het mobiele abbonement.

Je mag de naam van de bruin verwijderen hoor. Dit was gewoon hoe het bij ziggo geregistreerd stond.

Groetjes, Kelly 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3453 reacties
  • Antwoord
  • 28 maart 2025

Goedemorgen ​@Bruintje01 dank voor het invullen van de juiste gegevens in je profiel! Helemaal goed, ik heb zojuist de naam bij je Internet + TV abonnement aangepast. Deze komt nu overeen met wat er bij je mobiele abonnement vermeld staat. Je kunt vanaf nu je mobiele abonnement toevoegen aan je bestaande account! 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt en op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop)! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 29 maart 2025

Goedemorgen,

Het lukte net niet via de app, maar ook niet via de browser. Hij blijft aangeven dat de gegevens niet matchen 

Groetjes,

Kelly

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen