Hey @GerryJansen86 van harte welkom op onze Community! Wat heerlijk dat je momenteel in India bent, heb je het naar je zin daar? Ik snap heel goed dat je een Internet op Reis pas wilt aanschaffen, zodat je kunt internetten. Wel zo handig als je abonnement dan ook gekoppeld is. Wat goed is om te weten: onze Community is alleen bedoelt voor particuliere klanten. Het is een klant-helpt-klant forum en wij helpen waar nodig is. Zakelijke klanten kunnen alleen telefonisch bellen naar: 0800-7112. Het zou heel goed kunnen dat je bij je telecombeheerder terecht moet, omdat vaak bij zakelijke aansluitingen niet zomaar extra kosten gemaakt mogen worden. Vandaar dat mijn collega's van de helpdesk dit ook aangeven.
Voor nu ben ik best bereid om een uitzondering te maken en ik wil graag met je meekijken of ik iets voor je kan betekenen! Weet wel dat ik beperkt support kan bieden via deze weg, vandaar dat ik je adviseer om alsnog telefonisch met mijn collega's te bellen. Maar we kunnen zeker een poging wagen. Kun je je volledige naam, bedrijfsnaam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en kun je mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken. Kun je ook aangeven welke Internet op Reis je zou willen? Dan kan ik ook meteen voor je kijken of 'm voor je kan activeren!