Skip to main content
Beantwoord

Koppelen Odido account lukt niet zakelijk

Hi! 

Ik probeer al 2 jaar mijn telefoonnummer (zakelijk, mobiel) te koppelen aan mijn account. Telkens als ik koppel zegt de app of online: bezig te koppelen, en dan zie of hoor ik niets meer. Vandaag maar weer eens geprobeerd (ik zit in India, dus wil internet op reis aanschaffen, lukt niet, want geen app….dus moet ik een e-sim ergens anders kopen). Heb 14x proberen te koppelen, 0 resultaat. 

Kun iemand wellicht helpen met koppelen? Het lijkt gewoon ergens in een backend van Odido niet goed te zitten. 3x al met de helpdesk bezig geweest. Die verwijst telkens door naar telecombeheerder, die verwijst naar Odido, en zo zijn we iedere keer weken bezig zonder resultaat….

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@GerryJansen86 van harte welkom op onze Community! Wat heerlijk dat je momenteel in India bent, heb je het naar je zin daar? Ik snap heel goed dat je een Internet op Reis pas wilt aanschaffen, zodat je kunt internetten. Wel zo handig als je abonnement dan ook gekoppeld is. Wat goed is om te weten: onze Community is alleen bedoelt voor particuliere klanten. Het is een klant-helpt-klant forum en wij helpen waar nodig is. Zakelijke klanten kunnen alleen telefonisch bellen naar: 0800-7112. Het zou heel goed kunnen dat je bij je telecombeheerder terecht moet, omdat vaak bij zakelijke aansluitingen niet zomaar extra kosten gemaakt mogen worden. Vandaar dat mijn collega's van de helpdesk dit ook aangeven. 

Voor nu ben ik best bereid om een uitzondering te maken en ik wil graag met je meekijken of ik iets voor je kan betekenen! Weet wel dat ik beperkt support kan bieden via deze weg, vandaar dat ik je adviseer om alsnog telefonisch met mijn collega's te bellen. Maar we kunnen zeker een poging wagen. Kun je je volledige naam, bedrijfsnaam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en kun je mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken. Kun je ook aangeven welke Internet op Reis je zou willen? Dan kan ik ook meteen voor je kijken of 'm voor je kan activeren! 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@GerryJansen86 van harte welkom op onze Community! Wat heerlijk dat je momenteel in India bent, heb je het naar je zin daar? Ik snap heel goed dat je een Internet op Reis pas wilt aanschaffen, zodat je kunt internetten. Wel zo handig als je abonnement dan ook gekoppeld is. Wat goed is om te weten: onze Community is alleen bedoelt voor particuliere klanten. Het is een klant-helpt-klant forum en wij helpen waar nodig is. Zakelijke klanten kunnen alleen telefonisch bellen naar: 0800-7112. Het zou heel goed kunnen dat je bij je telecombeheerder terecht moet, omdat vaak bij zakelijke aansluitingen niet zomaar extra kosten gemaakt mogen worden. Vandaar dat mijn collega's van de helpdesk dit ook aangeven. 

Voor nu ben ik best bereid om een uitzondering te maken en ik wil graag met je meekijken of ik iets voor je kan betekenen! Weet wel dat ik beperkt support kan bieden via deze weg, vandaar dat ik je adviseer om alsnog telefonisch met mijn collega's te bellen. Maar we kunnen zeker een poging wagen. Kun je je volledige naam, bedrijfsnaam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en kun je mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken. Kun je ook aangeven welke Internet op Reis je zou willen? Dan kan ik ook meteen voor je kijken of 'm voor je kan activeren! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 maart 2025

Dank Pharwin! Ik heb het nummer gebeld, en natuurlijk begon hetzelfde riedeltje weer opnieuw: Nee meneer, zakelijk abonnement, daar mogen wij niks mee doen, ik mag u niet te woord staan. Te lui om überhaupt even mee te kijken of om een oplossing te zoeken. Altijd verschuilen achter excuses en kastje naar muur. ‘Wij zijn hier niet van’ Geen verantwoordelijkheid nemen voor een klant. Fijn bedrijf! 

Ik heb de data bijgewerkt in mijn profiel (behalve die IBAN, ik weet niet welk rekeningnummer mijn bedrijf gebruikt). Hopelijk kun je me wel verder helpen! 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@GerryJansen86 dat klinkt niet als de service die je van ons mag verwachten, excuses hiervoor! Je dient natuurlijk wel gewoon hiermee geholpen te worden en ik wil graag met je meekijken of ik iets kan betekenen. Echter, om je verder te kunnen helpen, moet ik wel eerst een verificatie doen op deze gegevens, zodat ik zeker weet dat jij de juiste persoon bent. Anders kan en mag ik ook niet met je meekijken. Sorry, maar de regels omtrent het helpen zijn best streng. Kun je op de één of andere manier achterhalen wat de laatste 4 cijfers van het bankrekeningnummer zijn? Als je die kunt vermelden in je profiel, kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen