Hi, mij lukt het niet om mijn mobiel abonnement te koppelen aan Mijn Odido. Ik krijg de melding Dat mijn contractgegevens anders zijn.
Kan iemand mij helpen?
Hi, mij lukt het niet om mijn mobiel abonnement te koppelen aan Mijn Odido. Ik krijg de melding Dat mijn contractgegevens anders zijn.
Kan iemand mij helpen?
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hi
Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop). Kun je het proberen toe te voegen via een ander apparaat of een laptop, om te kijken of het dan wel lukt? Graag kijk ik met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld en of er geen bijzonderheden te zien zijn. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.