Skip to main content
Beantwoord

Ik kan geen nieuw Mijn Odido account aanmaken

Wij zijn overgestapt naar Odido, ik wil daarom een account aanmaken. Dat lijkt helemaal goed te gaan, ik krijg een verificatiecode toegestuurd maar krijg dan de melding

“Het is niet mogelijk om je gegevens te wijzigen. Probeer het later opnieuw.”

Dit gaat zo al twee dagen. Ik heb het met meerdere e-mail adressen geprobeerd. Inloggen met zo'n e-mail adres lukt niet. Als ik klik op 'inloggegevens vergeten’ en het e-mail adres invul, krijg ik -ook een dag later- geen bericht, dus het account is ook echt niet aangemaakt. Hoe nu verder?

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Martin, van harte welkom bij Odido en op onze Community! Goed dat je gebruik wil maken van Mijn Odido, altijd handig. Niet fijn om te lezen dat het nog niet is gelukt met het aanmaken van je account, maar ik help je hier graag bij. Op dit moment ontvang ik verschillende foutmeldingen in Mijn Odido, dus ik wil graag een aantal punten met je controleren. Mocht ik het moeten doorzetten, dan hebben we alles geprobeerd en dan pakken mijn collega's van de technische dienst het verder op.

• Je hebt alleen Internet + TV, klopt dat? Ik kan je 06-nummer namelijk niet vinden. 
  • Probeer je via Mijn Odido registreren een account aan te maken met e-mailadres o***o@b***a.nl? Ik kan geen account vinden op dit e-mailadres en ook niet op je 06-nummer. Echter geef je aan dat het wel is gelukt met het aanmaken van een account. Ergens moet er dus een leeg account staan. Deze zoek ik nu. Gaat het in dit geval dan om een ander e-mailadres? Zo ja, wil je deze dan in je profiel zetten? Als ik deze heb gevonden, kan ik beter meekijken.
  • Wil je daarnaast alleen nog je geboortedatum in je profiel zetten?

Ik hoor het graag van je en dan duik ik er opnieuw voor je in! 😊

Bekijk origineel

5 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Martin, van harte welkom bij Odido en op onze Community! Goed dat je gebruik wil maken van Mijn Odido, altijd handig. Niet fijn om te lezen dat het nog niet is gelukt met het aanmaken van je account, maar ik help je hier graag bij. Op dit moment ontvang ik verschillende foutmeldingen in Mijn Odido, dus ik wil graag een aantal punten met je controleren. Mocht ik het moeten doorzetten, dan hebben we alles geprobeerd en dan pakken mijn collega's van de technische dienst het verder op.

• Je hebt alleen Internet + TV, klopt dat? Ik kan je 06-nummer namelijk niet vinden. 
  • Probeer je via Mijn Odido registreren een account aan te maken met e-mailadres o***o@b***a.nl? Ik kan geen account vinden op dit e-mailadres en ook niet op je 06-nummer. Echter geef je aan dat het wel is gelukt met het aanmaken van een account. Ergens moet er dus een leeg account staan. Deze zoek ik nu. Gaat het in dit geval dan om een ander e-mailadres? Zo ja, wil je deze dan in je profiel zetten? Als ik deze heb gevonden, kan ik beter meekijken.
  • Wil je daarnaast alleen nog je geboortedatum in je profiel zetten?

Ik hoor het graag van je en dan duik ik er opnieuw voor je in! 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 18 maart 2025

Dank je, Marciano.

Ik heb mijn profiel aangevuld, heb inmiddels ook mijn klantnummer. Inderdaad geen mobiel via Odido, wel tv, internet en vaste telefoon besteld. Het e-mail adres dat je opgeeft heb ik inderdaad gebruikt en daar heb ik ook -meermaals- een verificatie- code voor ontvangen - en alleen al daarom vraag ik me af of mijn e-mail adres misschien te lang is en daarom bij aanmelden niet wordt herkend

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@MartinBergman dank voor het invullen van je profielgegevens! Begrijp ik het goed dat het wel is gelukt om een account aan te maken met het e-mailadres uit je profiel? Ik kan namelijk in onze systemen niet terugvinden dat er een account is aangemaakt met dat e-mailadres. Beschik je toevallig over een ander e-mailadres en kun je daarmee proberen om een nieuw account aan te maken en je abonnement toe te voegen? 

Ik hoor graag of het dan wel lukt! Zo niet, dan verneem ik graag wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt en op welke manier je dit probeert (in de app/browser/laptop). 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 maart 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@MartinBergman dank voor het invullen van je profielgegevens! Begrijp ik het goed dat het wel is gelukt om een account aan te maken met het e-mailadres uit je profiel? Ik kan namelijk in onze systemen niet terugvinden dat er een account is aangemaakt met dat e-mailadres. Beschik je toevallig over een ander e-mailadres en kun je daarmee proberen om een nieuw account aan te maken en je abonnement toe te voegen? 

Ik hoor graag of het dan wel lukt! Zo niet, dan verneem ik graag wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt en op welke manier je dit probeert (in de app/browser/laptop). 

Zoals je in de oorspronkelijke post kunt lezen heb ik al meerdere e-mail adressen geprobeerd (wel vanuit hetzelfde domein) en is dat niet gelukt gezien het feit dat als ik aangeef dat ik het wachtwoord vergeten ben er geen reactie volgt, dus dat e-mail adres is niet bekend.

Ook de foutmelding heb ik al genoemd: "Het is niet mogelijk om je gegevens te wijzigen. Probeer het later opnieuw”

Dit alles op een desktop met Win10 en chrome--browser.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@MartinBergman hmmm wat gek. Ik heb zojuist een testmail naar je e-mailadres verstuurd. Kun je checken of deze binnen is gekomen? Graag ook je ongewenste mail/spambox controleren. Krijg je wel andere e-mails binnen op dat e-mailadres of dat ook niet? Als de mail die ik zojuist heb verstuurd wel binnenkomt, gaat er vermoedelijk technisch iets niet goed en kan ik een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting ons IT-team. Kun je ook de andere e-mailadressen vermelden in je profiel? Dat kan bij het veld '’info voor moderator'’. Dan kan ik eventueel daar op zoeken. Het account aanmaken lijkt goed te gaan, want je bent als het goed is wel ingelogd met het e-mailadres uit je profiel. Alleen na het invoeren van de code, krijg je deze foutmelding te zien. 

Ik hoor het graag van je! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen