Skip to main content

Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.

Ik krijg de volgende melding.

Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker. 

Ik denk dat het komt omdat ik een paar dagen geen abonnee ben geweest. 3 januari is mijn glasvezel overgezet naar een concurrent maar die heb ik na een paar dagen opgezegd en sinds 15 januari ben ik weer terug bij Odido. Kan dit nieuwe abonnement helaas niet toevoegen.

Uitgelichte reactie

4 maart 2025

Hi ​@pinsulani dank voor het proberen! Ik heb gekeken bij je abonnement en ik zie in ons systeem andere (oude) abonnementen bij je account vermeld staan, maar als ik inlog in je Mijn Odido account, zie ik alleen je Klik&Klaar abonnement en je eigen 06-nummer gekoppeld. Het account kan ik ook niet verwijderen en het lijkt technisch niet goed te gaan vanuit onze kant. Excuses hiervoor! Ik heb direct een case voor je doorgezet richting ons IT-team. Het referentienummer is: 76505614. De verwerkingstijd is momenteel maximaal 14 dagen, wegens de drukte. Het zou best kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren, voordat je een terugkoppeling ontvangt. Zij zullen dan telefonisch of per mail meer duidelijkheid geven wanneer het is opgelost! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

23 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2151 reacties
  • 16 februari 2025

Hoi ​@pinsulani, super leuk om te zien dat je weer terug bij ons bent! 😊 Ik wil dit graag voor je in orde maken. Ik kan alleen geen actief abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 16 februari 2025

Ik gebruik voor Mijn Odido een ander e-maildres. Kan ik die pm-en?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13312 reacties
  • 17 februari 2025

Hey ​@pinsulani, een ander e-mailadres kun je in je profiel zetten bij: Info voor moderator. Graag zie ik daar ook de gevraagde informatie die ​@Ishana van Odido uitgevraagd heeft terug! Geef je mij in dit topic een seintje als je je profiel hebt aangepast?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 17 februari 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@pinsulani, een ander e-mailadres kun je in je profiel zetten bij: Info voor moderator. Graag zie ik daar ook de gevraagde informatie die ​@Ishana van Odido uitgevraagd heeft terug! Geef je mij in dit topic een seintje als je je profiel hebt aangepast?

Aangepast

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@pinsulani, dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk gezocht op dit e-mailadres en ik zie dat je abonnementen aan dat e-mailadres gekoppeld zijn. Ook zie ik dat er voor het laatst gister nog is ingelogd met het account. Kan dat kloppen? Je kunt voor dat account je inloggegevens heel gemakkelijk opvragen via onze website en daar ook een nieuw wachtwoord instellen. 

Mocht dat niet lukken, laat het dan weten in dit topic. Dan kunnen we het huidige account verwijderen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en alle abonnementen opnieuw kunt koppelen! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 18 februari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@pinsulani, dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk gezocht op dit e-mailadres en ik zie dat je abonnementen aan dat e-mailadres gekoppeld zijn. Ook zie ik dat er voor het laatst gister nog is ingelogd met het account. Kan dat kloppen? Je kunt voor dat account je inloggegevens heel gemakkelijk opvragen via onze website en daar ook een nieuw wachtwoord instellen. 

Mocht dat niet lukken, laat het dan weten in dit topic. Dan kunnen we het huidige account verwijderen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en alle abonnementen opnieuw kunt koppelen! 

Dat klopt en dat account wil ik gewoon voortzetten. Dat is het probleem niet. Ik wil alleen een internet abbo toevoegen aan dat account maar dat gaat niet.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 24 februari 2025
pinsulani schreef:

Dat klopt en dat account wil ik gewoon voortzetten. Dat is het probleem niet. Ik wil alleen een internet abbo toevoegen aan dat account maar dat gaat niet.

Ik gebruik dit account actief en wil deze voortzetten. Ik hoef dus ook geen nieuw wachtwoord. Het enige wat ik wil is dat ik mijn internet abonnement kan koppelen aan dit account.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 26 februari 2025

Is dit nog in behandeling? Nogmaals, ik heb geen probeelm met mijn account an sich. Kan gewoon inloggen, alleen geen abonnement toevoegen. Graag hoor ik wat ik verder moet doen?

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7897 reacties
  • 26 februari 2025

@pinsulani  Ik ben hier 6 dagen weggeweest (wat een spijt had ik) hopla snel weer terug naar Odido met internet en TV maar ook ik krijg dus hetzelfde bericht.

Nu terug met TV en op al de abonnementen wel klanten-korting maar het nieuwe abonnement is niet te koppelen.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@pinsulani als je deze meldig te zien krijgt, staat je abonnement nog gekoppeld aan een ander account. Ik kan het abonnement zelf niet verwijderen, sorry! Wel kan ik het gehele account voor je verwijderen, zodat je alles opnieuw kunt koppelen. Zou je dat willen? 

Ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 28 februari 2025

Hi ​@pinsulani als je deze meldig te zien krijgt, staat je abonnement nog gekoppeld aan een ander account. Ik kan het abonnement zelf niet verwijderen, sorry! Wel kan ik het gehele account voor je verwijderen, zodat je alles opnieuw kunt koppelen. Zou je dat willen? 

Ja dat is goed

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@pinsulani, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Dank voor de bevestiging. Ik heb zojuist het account voor je verwijderd. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnementen. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt en op welke manier je dit probeert (via de app/browser of laptop). 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 3 maart 2025

Goedemorgen ​@pinsulani, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Dank voor de bevestiging. Ik heb zojuist het account voor je verwijderd. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnementen. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt en op welke manier je dit probeert (via de app/browser of laptop). 

Op de laptop met Chrome. Een paar keer geprobeerd. Ik had cache, cookies, etc. al verwijderd.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
Uitgelichte reactie

Hi ​@pinsulani dank voor het proberen! Ik heb gekeken bij je abonnement en ik zie in ons systeem andere (oude) abonnementen bij je account vermeld staan, maar als ik inlog in je Mijn Odido account, zie ik alleen je Klik&Klaar abonnement en je eigen 06-nummer gekoppeld. Het account kan ik ook niet verwijderen en het lijkt technisch niet goed te gaan vanuit onze kant. Excuses hiervoor! Ik heb direct een case voor je doorgezet richting ons IT-team. Het referentienummer is: 76505614. De verwerkingstijd is momenteel maximaal 14 dagen, wegens de drukte. Het zou best kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren, voordat je een terugkoppeling ontvangt. Zij zullen dan telefonisch of per mail meer duidelijkheid geven wanneer het is opgelost! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 4 maart 2025

Okay. Dat Mijn Odido account (waar Klik en Klaar en mijn 06 in staat) wil ik dus wel behouden.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@pinsulani dat is helemaal goed hoor, ik zal in ieder geval niets veranderen. Het zou wel kunnen dat een collega van de technische afdeling je account verwijdert, zodat je daarna alles opnieuw kunt instellen. Maar dat laat ik verder aan hun over en zij zullen je ook hierover per mail of telefonisch informeren.

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemiddag ​@pinsulani daar ben ik weer met een update! Ik heb van mijn collega's vernomen dat het opgelost zou moeten zijn. Kun je proberen om je Internet + TV abonnement nu toe te voegen? Als het niet lukt, verneem ik graag of je nog steeds dezelfde (fout)melding te zien krijgt. Dan kan ik het weer voor je doorzetten, zodat er nogmaals naar gekeken kan worden. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 12 maart 2025

Goedemiddag ​@pinsulani daar ben ik weer met een update! Ik heb van mijn collega's vernomen dat het opgelost zou moeten zijn. Kun je proberen om je Internet + TV abonnement nu toe te voegen? Als het niet lukt, verneem ik graag of je nog steeds dezelfde (fout)melding te zien krijgt. Dan kan ik het weer voor je doorzetten, zodat er nogmaals naar gekeken kan worden. 

Zojuist geprobeerd. Krijg nog steeds dezelfde foutmelding.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@pinsulani Top, dank je wel voor het proberen en het doorgeven. Ik weet voldoende en heb in het ticket alle informatie vermeld, zodat ze hier nogmaals onderzoek naar kunnen doen. Ik hoop dat er snel een oplossing komt! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 13 maart 2025

@pinsulani Top, dank je wel voor het proberen en het doorgeven. Ik weet voldoende en heb in het ticket alle informatie vermeld, zodat ze hier nogmaals onderzoek naar kunnen doen. Ik hoop dat er snel een oplossing komt! 

Ook: Heb nog geen facturen ontvangen terwijl ik nu al twee maanden aangesloten ben.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 13 maart 2025

En als ik doorklik

Krijg ik dit te zien. Is dit nog dat oude abonnement wat per 3 januari was gestopt?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@pinsulani ik zie dat je op dit moment een Klik&Klaar abonnement bij ons hebt, waarvan de facturen wel in rekening worden gebracht. Daarnaast zie ik ook dat je op 06/01/25 een Internet + TV abonnement bij ons hebt aangevraagd, deze is momenteel in oplevering, vandaar dat je dit ook te zien krijgt in je account. Hiervan worden momenteel geen facturen in rekening gebracht. Kan dat kloppen? 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 14 maart 2025

Hi ​@pinsulani ik zie dat je op dit moment een Klik&Klaar abonnement bij ons hebt, waarvan de facturen wel in rekening worden gebracht. Daarnaast zie ik ook dat je op 06/01/25 een Internet + TV abonnement bij ons hebt aangevraagd, deze is momenteel in oplevering, vandaar dat je dit ook te zien krijgt in je account. Hiervan worden momenteel geen facturen in rekening gebracht. Kan dat kloppen? 

Ja en dat abonnement is al sinds 13 januari actief. Heb ook het modem ontvangen (ik gebruik een eigen router en daar heb ik gewoon verbinding via vlan 300 maar dat terzijde). Dit is dus het abonnement wat ik probeer toe te voegen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen