Ik kreeg de vraag om dit hier te posten
Ik ben helemaal klaar met Odido. Ik bel ze voor een klacht en om hulp te krijgen, en ze hangen gewoon op. Niet alleen dat, ze sluiten ook direct de hulplijn af.
In detail: ik bestelde een Klik & Klaar-systeem bij Odido. Omdat ik doordeweeks thuis werk, kon ik het niet laten bezorgen en moest ik het ophalen bij een van hun locaties. Na mijn bestelling kreeg ik meteen een e-mail waarin stond dat ik een sms zou ontvangen zodra mijn bestelling klaar lag.
Na drie dagen had ik nog steeds geen sms ontvangen. Als ik het thuis had laten bezorgen, had ik het allang gehad. Dus belde ik rond vijf uur om te vragen of mijn bestelling al klaar lag. Dat bleek zo te zijn. Omdat de winkel om zes uur zou sluiten, nam ik het laatste halfuur van mijn werkdag vrij en fietste er snel naartoe. Ik kwam om 17:55 aan, en inderdaad, mijn bestelling lag klaar.
Daar vroegen ze om mijn ID (die ik bij me had) en vervolgens om mijn bankpas. Die heb ik al twee jaar niet meer, want ik doe tegenwoordig alles online. Ze vertelden me dat dit in de sms stond, maar die had ik nooit ontvangen. Toen beweerden ze dat het ook in de e-mail stond. Ik liet de e-mail zien, en daar stond het ook niet in.
Ik vroeg of het op een andere manier kon, aangezien ik alles bij me had: de Odido-app, mijn gegevens, en ik kon betalen met ING of Revolut. Maar nee, dat was allemaal niet mogelijk. Toen zei de medewerker: "Als je het had laten bezorgen, was dit ook niet nodig geweest." Dus ik vroeg: "Waarom kan het dan nu niet gewoon online?" Maar na een discussie, waarvan ik wist dat ik er met haar niet uit ging komen, ben ik maar weggegaan. Ze was duidelijk geĂŻrriteerd door mij, en dat snap ik ergens wel, dus ik liet het daarbij.
Daarna belde ik de klantenservice, in de hoop dat zij mij verder konden helpen. Nou, dat was echt de slechtste klantenservice-ervaring die ik ooit heb gehad. In combinatie met wat er in de winkel gebeurde, maakte dit me echt boos.
De medewerker nam op en vroeg hoe hij mij kon helpen. Ik begon â nog in een normale, misschien een beetje geĂŻrriteerde, maar niet boze toon â met: "Ik ben niet zo blij met jullie, maar ik hoop wel dat jullie mij kunnen helpen." En toen hing hij gewoon op. Zonder iets te zeggen, gewoon opgelegd.
Ik vond dit raar, dus ik ging terugbelde. Maar hij had de hulplijn gewoon afgesloten, waardoor ik niet meer kon bellen. Dat was echt de druppel voor mij. Dit is nĂĂ©t hoe je met klanten omgaat.
Ik wilde gewoon dat het werkte, want ik was super enthousiast over het 5G-systeem. Maar Odido heeft me enorm teleurgesteld. Simpel gezegd: ik ben gewoon boos.
Vervolg: Klantenservice hangt mij gewoon op en sluit de lijn na negatieve ervaring in de winkel
Uitgelichte reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.