Skip to main content

Opzegging klik en klaar. Geen email bevestigen met DHL QR code.

• 10 maart 2025
  • 9 reacties
  • 121 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb mijn abonnement na 3 dagen opgezegd (binnen 14 dagen). Nooit een e-mail ontvangen. Ik ging naar DHL om het terug te sturen, maar ze weigerden zonder DHL QR-code. Ik heb de klantenservice al 4 keer gebeld, maar ze hebben geen flauw idee. Kan iemand van Odido mij ook helpen? 

Uitgelichte reactie

11 maart 2025

Hey ​@anji92, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat een opzegging zo vlekkeloos mogelijk verloopt. Er zijn inderdaad wat problemen aan de hand op dit moment met een aantal opzeggingen. Sommige opzeggingen blijven op actief staan. Ik heb het daarom doorgezet naar onze technische dienst. Zij gaan het voor je onderzoeken en oplossen! 

9 reacties

Rivellino
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 10 maart 2025
anji92 schreef:

Ik heb mijn abonnement na 3 dagen opgezegd (binnen 14 dagen). Nooit een e-mail ontvangen. Ik ging naar DHL om het terug te sturen, maar ze weigerden zonder DHL QR-code. Ik heb de klantenservice al 4 keer gebeld, maar ze hebben geen flauw idee. Kan iemand van Odido mij ook helpen? 

Ik heb zojuist  ook een probleem met opzeggen gemeld. Ik krijg de melding dat ik niet kan opzeggen omdat mijn box niet ge-activeerd is.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13504 reacties
  • 11 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hey ​@anji92, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat een opzegging zo vlekkeloos mogelijk verloopt. Er zijn inderdaad wat problemen aan de hand op dit moment met een aantal opzeggingen. Sommige opzeggingen blijven op actief staan. Ik heb het daarom doorgezet naar onze technische dienst. Zij gaan het voor je onderzoeken en oplossen! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 14 maart 2025

Kan ik hier een update over krijgen? Ik wil geen kosten betalen voor het apparaat. Ik wil het zo snel mogelijk terugsturen. 

Demy van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 65 reacties
  • 15 maart 2025

Hoi ​@anji92! Begrijpelijk dat je hier een update over wil. Het ligt momenteel nog bij onze technische dienst. De verwerkingstijd is 14 dagen, dus ik moet je vragen om nog even geduld te hebben. De verwerking duurt 14 dagen, dus de technische dienst is hier nog mee bezig. Zodra er een update is, nemen zij contact met je op. Geen zorgen, een te veel betaald bedrag krijg je altijd netjes van ons terug! 😊

Hoi ​@Rivellino! Ik zie dat je inmiddels bent geholpen via: Opzeggen Klik&Klaar is moeilijk. Fijn!

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 20 maart 2025
anji92 schreef:

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb echter wel een opzeggingsmail gekregen maar nooit een QR code.  Die zat daar niet bij. Heb 4 keer gebeld (lang wachten,  ook een keer na 45 min eruit gegooid terwijl ik even in de wacht werd gezet, en de laatste mijnheer zei dat ik gewoon met doos naar een DHL punt kon gaan. Ik zei al dat me dat stug leek maar hij wist het zeker. Niet zo. Intussen wil het gewoon terugsturen maar kan dat niet. Wat is dit? 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 20 maart 2025

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb echter wel een opzeggingsmail gekregen maar nooit een QR code.  Die zat daar niet bij. Heb 4 keer gebeld (lang wachten,  ook een keer na 45 min eruit gegooid terwijl ik even in de wacht werd gezet, en de laatste mijnheer zei dat ik gewoon met doos naar een DHL punt kon gaan. Ik zei al dat me dat stug leek maar hij wist het zeker. Niet zo. Intussen wil het gewoon terugsturen maar kan dat niet. Wat is dit? 

Kan iemand van Odidi mij helpen. Er is al zo veel mis gegaan bij mij dat ik de afgelopen maar wel 10 keer heb moeten bellen en ben er intussen echt beetje KLAAR mee…..

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 20 maart 2025
mijnmijntje schreef:

Kan iemand van Odidi mij helpen. Er is al zo veel mis gegaan bij mij dat ik de afgelopen maar wel 10 keer heb moeten bellen en ben er intussen echt beetje KLAAR mee…..

@Tommie van Odido  Kun jij mij helpen????

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 22 maart 2025

Hi ​@mijnmijntje, ik wil je met alle liefde verder helpen om ervoor te zorgen dat jij de apparatuur weer terug kan sturen! Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat het in jouw geval niet helemaal goed gaat met het opzeggen van het abonnement. Dit blijft vastlopen in ons systeem, waardoor het abonnement nog actief staat. Je hoeft je hier geen zorgen om te maken: dit is al voor je doorgezet naar onze technische afdeling en zij gaan ervoor zorgen dat het abonnement alsnog goed stopgezet wordt en je niet hoeft te betalen voor de periode nadat het abonnement opgezegd had moeten zijn. Zodra het abonnement helemaal stopgezet is, krijg je een e-mail van ons met de retourinstructies en dan kan het modem weer teruggestuurd worden naar ons! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 maart 2025

Hi, Het is al 14 dagen geleden, kan ik hier een update over krijgen? ​@Nora van Odido ​@Tommie van Odido 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen