Hey @LWdeK, welkom op onze Community!
Daar kan ik je bij helpen. Als je buiten de 14 dagen bedenktijd zit, zit je wel vast aan een opzegtermijn van 1 maand. Zou je je postcode en huisnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik het in gang zetten voor je. Alvast bedankt!
Graag wil ik mijn Klik & Klaar abonnement opzeggen, maar ik kan nergens vinden hoe.
Heb wel de volgende link gevonden:
https://www.odido.nl/service/abonnement/mobiel/opzeggen-of-verlengen/klik-en-klaar-internet
maar daarmee kom ik niet bij het beloofde formulier.
Wie helpt mij om mijn abonnement per omgaande op te zeggen?
Bij voorbaat dank, met vriendelijke groet,
Lida.
Heel fijn dat je mij daarbij kunt helpen! Ik heb postcode en huisnummer ingevuld.
Met vriendelijke groet, Lida.
@LWdeK Super bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik help je graag verder bij het verwerken van de opzegging!
Ik heb dit meteen voor je in het systeem gezet met in achtneming van een maand opzegtermijn. Het abonnement zal dus per 13-01-2025 stoppen. Je ontvangt hier ook nog een e-mail ter bevestiging van met instructies om het modem te retourneren.
Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar!
@LWdeK Super bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik help je graag verder bij het verwerken van de opzegging!
Ik heb dit meteen voor je in het systeem gezet met in achtneming van een maand opzegtermijn. Het abonnement zal dus per 13-01-2025 stoppen. Je ontvangt hier ook nog een e-mail ter bevestiging van met instructies om het modem te retourneren.
Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar!
Top! Heel erg bedankt voor de service.
Groet, Lida.