Skip to main content
Beantwoord

Klik&Klaar opzeggen

Op 4 maart heb ik gebeld om mijn abonnement op te zeggen. Omdat er destijds een storing bleek te zijn, staat de opzegging wel op deze datum, maar kon deze nog niet verwerkt worden.

Ik heb meerdere keren gebeld met de Odido klantenservice voor de status update en zou vorige week teruggebeld worden. Dit is niet gebeurd.
Graag wil ik via deze weg een update krijgen ofwel de abonnement alsnog annuleren met de initiële datum van 4 maart.
Ik heb een dossiernummer doorgekregen: 76518959
Hartelijk dank.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@YL Sung, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben direct voor je gaan kijken maar het ingeschoten ticket was afgewezen. Gelukkig heb ik het abonnement per direct voor je opgezegd. Zou je mij een berichtje willen sturen als je de factuur krijgt van deze maand? Deze dient nog wel betaald te worden maar dan vergoed is de kosten vanaf 4 maart tot en met 20 maart! 

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • Antwoord
  • 20 maart 2025

Hey ​@YL Sung, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben direct voor je gaan kijken maar het ingeschoten ticket was afgewezen. Gelukkig heb ik het abonnement per direct voor je opgezegd. Zou je mij een berichtje willen sturen als je de factuur krijgt van deze maand? Deze dient nog wel betaald te worden maar dan vergoed is de kosten vanaf 4 maart tot en met 20 maart! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 26 maart 2025

Hoi Tommie,

Dank voor het regelen hiervan. De laatste factuur is inmiddels binnengekomen.
Zou je deze voor me kunnen oppakken?
Heel erg bedankt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen