Skip to main content
Beantwoord

Klik & klaar opgezegd binnen 14 dagen.

• 20 januari 2025
  • 8 reacties
  • 149 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo, 

Ik heb mijn klik & klaar abbonement opgezegd binnen het wettelijk termijn van 14 dagen. Nu vroegen ze mij aan de telefoon of ik het abbonement direct wilde beëindigen (15-01) waarop ik heb gezegd, is goed.Nu kijk ik in mijn account en zie ik dat deze nog doorloopt tot 15-02. Ik zou een retourlabel ontvangen zodat ik alles kan terugsturen, deze heb ik ook niet gehad. 

Nu heb ik al 2x aan de lijn gezeten met jullie klantenservice nadat ik het heb opgezegd en die zeggen dat alles gewoon klopt en ik geduld moet hebben tot ik de bevestiging krijg. Maar tot op heden nog niks. 

Volgens mij gaat hier iets niet helemaal goed. 

Kunnen jullie dit uitzoeken? 

Bedankt

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@RogerC, ik wil ontzettend graag met je meekijken en ervoor zorgen dat het abonnement op de juiste manier wordt opgezegd en je ook de retourinstructies van ons gaat ontvangen. Ik zie alleen dat nog niet alle gegevens zijn ingevuld in je profiel. Zou je hier alleen nog de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer willen toevoegen? Dan kan ik hierna gelijk voor je aan de slag gaan! 

Bekijk origineel

8 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • Antwoord
  • 20 januari 2025

Hi ​@RogerC, ik wil ontzettend graag met je meekijken en ervoor zorgen dat het abonnement op de juiste manier wordt opgezegd en je ook de retourinstructies van ons gaat ontvangen. Ik zie alleen dat nog niet alle gegevens zijn ingevuld in je profiel. Zou je hier alleen nog de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer willen toevoegen? Dan kan ik hierna gelijk voor je aan de slag gaan! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 20 januari 2025

Done. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 januari 2025

Ik heb nu inmiddels ook een factuur gekregen voor de eerste maand.. Ik neem aan dat als ik binnen 14 dagen opzeg dat dit kostenloos is? 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8726 reacties
  • 21 januari 2025

Nee, er wordt een creditfactuur gemaakt voor de periode van de 1e maand dat je de dienst niet hebt gebruikt. De 14 dagen is geen gratis proefperiode, maar een periode waarbinnen je de dienst direct kunt annuleren. De dagen dat je de dienst dus wel actief hebt gehad worden uiteindelijk dus betaald.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 januari 2025

Begrijpelijk, moet wel kenmerken dat een klantenservice medewerker mij anders vertelde.

@Nora van Odido kan je mij verder helpen? Ik heb reeds mijn profiel aangevuld. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 22 januari 2025

@Nora van Odido of een andere medewerker. Is er al een update? Probeer al sinds de 15de mijn klik en klaar abbonement vroegtijdig op te zeggen maar blijkbaar is het erg lastig.. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13605 reacties
  • 23 januari 2025

Hey ​@RogerC, ik heb het abonnement per direct voor je opgezegd! 

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 31 maart 2025

Ik heb mijn abonnement ook binnen 2 dagen telefonisch opgezegd (vanwege de minimale instellingen die je in de router kunt maken en de onmogelijkheid om poorten open te zetten en DNS te gebruiken) na 20 + 7 minuten in de wacht te hebben gestaan maar verder niets (geen bevestiging/mail) ontvangen van Odido, ik vind dat een beetje vreemd. Bij de meeste instanties krijg je meteen een bevestigingsmail.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen