Skip to main content
Beantwoord

klik en klaar no internetp

• 13 januari 2025
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

Afgelopen vrijdag het klik en klaar modem binnengekregen. Ik kom echter niet verder dan een groen , rood , knipperend blauw , groen led.

Verbinden met de app gaat prima maar geen internet.

Het lijkt erop dat de Sim kaart niet is geactiveerd?

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@user016491730, ik kan me goed voorstellen dat je graag zo snel mogelijk gebruik wil maken van je Klik & Klaar abonnement! Zou je alleen nog de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik daarna meekijken naar de status van het abonnement. Ook wil ik je zeker aanraden om dubbel te checken of de simkaart goed in de simkaarttray zit en of deze goed in het modem geklikt wordt. Hou je me op de hoogte? 

Bekijk origineel

2 reacties

• is een King Poster
  • 49 reacties
  • 13 januari 2025
user016491730 schreef:

Afgelopen vrijdag het klik en klaar modem binnengekregen. Ik kom echter niet verder dan een groen , rood , knipperend blauw , groen led.

Verbinden met de app gaat prima maar geen internet.

Het lijkt erop dat de Sim kaart niet is geactiveerd?

Balen! Hij zou het uiterlijk morgen moeten gaan doen. Tenzij jij de simkaart er verkeerd in hebt gedaan.

Kan je inloggen op http://192.168.1.1

dan kom je in het modem 

En dan bij Sim card status kijken of deze “beschikbaar” is?

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • Antwoord
  • 14 januari 2025

Hi ​@user016491730, ik kan me goed voorstellen dat je graag zo snel mogelijk gebruik wil maken van je Klik & Klaar abonnement! Zou je alleen nog de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik daarna meekijken naar de status van het abonnement. Ook wil ik je zeker aanraden om dubbel te checken of de simkaart goed in de simkaarttray zit en of deze goed in het modem geklikt wordt. Hou je me op de hoogte? 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen