Skip to main content
Beantwoord

klik en klaar modem krijgt geen updaye

• 15 januari 2025
  • 5 reacties
  • 186 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik en mijn buren hebben klik en  klaar. Nu is de.intwrnet snelheid bij mijn buren drama..ook blijft er.bij 5g.een rood lampje branden,

Odido geeft aan dat er op onze locatie geen 5g mogelijk is

Waarom werkt mijn modem dan wel op beide plekken, en demosem van  de buren niet.  Ik zie dat er een firmware verschil in zit. Maar odido kan deze op afstand niet updaten,?????? Hoe nu verder

Beste antwoord door walter.v.l

Welke firmware hebben jullie? De nieuw firmware blokt bepaalde 5G banden om het normale mobiel netwerk niet over te belasten.

oude firmware:  V1.00(ACJG.0)NR53.b7D0528

nieuwe firmware: V1.00(ACJG.0)NR53_b9D0806

Wat zegt de dekkingskaart over de te behalen snelheden op jullie adres? https://www.odido.nl/netwerk/dekking/klik-en-klaar

Bekijk origineel

5 reacties

• is een King Poster
  • 49 reacties
  • 15 januari 2025
speedi schreef:

Ik en mijn buren hebben klik en  klaar. Nu is de.intwrnet snelheid bij mijn buren drama..ook blijft er.bij 5g.een rood lampje branden,

Odido geeft aan dat er op onze locatie geen 5g mogelijk is

Waarom werkt mijn modem dan wel op beide plekken, en demosem van  de buren niet.  Ik zie dat er een firmware verschil in zit. Maar odido kan deze op afstand niet updaten,?????? Hoe nu verder

Goeie vraag, wat zegt Odido?

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 167 reacties
  • Antwoord
  • 15 januari 2025

Welke firmware hebben jullie? De nieuw firmware blokt bepaalde 5G banden om het normale mobiel netwerk niet over te belasten.

oude firmware:  V1.00(ACJG.0)NR53.b7D0528

nieuwe firmware: V1.00(ACJG.0)NR53_b9D0806

Wat zegt de dekkingskaart over de te behalen snelheden op jullie adres? https://www.odido.nl/netwerk/dekking/klik-en-klaar

• is een King Poster
  • 49 reacties
  • 15 januari 2025

Inderdaad, wij hebben nieuwe firmware en slechte bandbreedte 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 15 januari 2025

Ik heb de oude software en deze draait goed. Hoe kunnen we downgraden

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 167 reacties
  • 15 januari 2025

Niet… er komt zelfs binnenkort een nieuwe.

Maar ik zal niet meer reageren hier in dit topic anders komt er geen hulp van Odido in dit topic. Vul wel alle abonnement gegevens in in je profiel zodat Odido gericht naar je situatie kan kijken.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen