Skip to main content
Beantwoord

Handleiding NR5307 webinterface.

• 13 november 2024
  • 2 reacties
  • 180 Bekeken

Henk_C
  • is een King Poster
  • 31 reacties

Hoi allen,

Heb al flink gegoogled maar niks gevonden. Heeft iemand voor mij een handleiding van de webinterface van het NR5307 modem?

Beste antwoord door Henk_C

Tommie van Odido schreef:

Hi @Henk_C, we hebben geen handleiding voor de WebGUI.

Ik zou er ook niet al te veel aan zitten als je niet precies weet wat je doet. Als je specifieke vragen hebt over bepaalde instellingen, stel ze hier gerust! We hebben veel klanten met een boel kennis op de Community, of wij moderators kunnen je dan een hand reiken. 

@Tommie van Odido Dat is jammer. Wellicht kan er hiervoor een wiki komen op het forum.

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13633 reacties
  • 13 november 2024

Hi @Henk_C, we hebben geen handleiding voor de WebGUI.

Ik zou er ook niet al te veel aan zitten als je niet precies weet wat je doet. Als je specifieke vragen hebt over bepaalde instellingen, stel ze hier gerust! We hebben veel klanten met een boel kennis op de Community, of wij moderators kunnen je dan een hand reiken. 

Henk_C
  • Auteur
  • is een King Poster
  • 31 reacties
  • Antwoord
  • 13 november 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @Henk_C, we hebben geen handleiding voor de WebGUI.

@Tommie van Odido Dat is jammer. Wellicht kan er hiervoor een wiki komen op het forum.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen