Skip to main content

Geen bevestiging en retourlabel ontvangen

• 10 februari 2025
  • 9 reacties
  • 88 Bekeken

Ik mijn omgeving staat correct dat mijn klik&klaar abonnement is opgezegd per 03-03-2025. Dit nadat ik binnen de 15 dagen gesproken heb met een medewerker.

Echter ik heb nog geen bevestiging per e-mail ontvangen en ik heb dus geen retourlabel. De doos staat netjes ingepakt klaar. Wat nu te doen?

Uitgelichte reactie

11 februari 2025

Hi ​@Crumar7, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik geef je graag meer duidelijkheid! Ik zie dat de opzegging goed is aangevraagd, maar door een fout in het systeem blijft het abonnement nog actief. Hierdoor heb je ook de e-mail nog niet ontvangen met de retourinstructies. Geen zorgen: ik ga dit voor je doorzetten naar onze technische afdeling, zodat het abonnement alsnog helemaal goed opgezegd gaat worden. Ook zal ik de e-mail naar je toe sturen met de retourinstructies, zodat je alvast het modem terug kan sturen. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het dan aan me weten. Ik ben er voor je! 

9 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20588 reacties
  • 10 februari 2025

Hallo ​@Crumar7 

Wanneer je Klik&Klaar opzegt dan kan je de bevestiging ook terugvinden in je Odido account volgens mij, zie je hem daar?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 10 februari 2025

Volgens de medewerker van de klantenservice, zou ik een e-mail ontvangen en die heb ik na een week nog niet gehad. Misschien een status in het systeem?

Ik heb overal gekeken zowel in de Odido App als in een web browser. En ik zie dus alleen de melding waarbij het er sterk op lijkt dat de gehele pagina hetzelfde blijft, maar er wordt op het laatst nog even die melding aan toegevoegd waardoor het voor mij als gebruiker erg onoverzichtelijk wordt.

Gewoon puur wat ik zie:

Klik&Klaar Internet [OK dat zocht ik. prima.]
Instellingen / Service [Brengt mij naar instellingen die ik niet nodig heb, of de chat waar ik niets aan heb]
Abonnement beëindigd (alleen melding niet klikbaar) [OK dit klopt]
Klik&Klaar Installatie-app [Heb ik niet nodig, ik wil namelijk terugsturen]
Breid je abonnement uit [Hoezo, ik heb toch opgezegd]
Snel 'volg je bestelling' > Open bestellingen > Je hebt geen open bestellingen
Eerdere bestellingen > Klik&Klaar Internet > afgerond

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20588 reacties
  • 10 februari 2025

@Crumar7 

Vul alle privévelden in je community profiel even in, dan kan een moderator meekijken.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 10 februari 2025

Gedaan :)

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 11 februari 2025

Hi ​@Crumar7, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik geef je graag meer duidelijkheid! Ik zie dat de opzegging goed is aangevraagd, maar door een fout in het systeem blijft het abonnement nog actief. Hierdoor heb je ook de e-mail nog niet ontvangen met de retourinstructies. Geen zorgen: ik ga dit voor je doorzetten naar onze technische afdeling, zodat het abonnement alsnog helemaal goed opgezegd gaat worden. Ook zal ik de e-mail naar je toe sturen met de retourinstructies, zodat je alvast het modem terug kan sturen. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het dan aan me weten. Ik ben er voor je! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 11 februari 2025

E-mail gevonden ik stuur hem morgen naar jullie op.

Ik geloof op zich wel in het product maar mijn eisen zijn momenteel hoger dan waar het product aan kan voldoen, maar ik blijf de ontwikkelingen wel volgen. Er mag zeker iets gedaan worden qua concurrentie op de markt. Daarom ook al sinds Tele2 met mobiele abo bij jullie, dus graag tot ziens.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 24 maart 2025

Nu een maand later krijg ik het bericht dat de producten nog niet zijn ontvangen met alsnog een QR-code. Kun je dit in de administratie rechtzetten? Ik heb het modem in nieuwstaat compleet met een print en mijn klantgegevens in de doos teruggestuurd.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 25 maart 2025

Hey ​@Crumar7, wij kunnen dit niet administratief zelf rechttrekken. Als het wel bij ons binnegekomen is dan moet hij worden meegenomen bij de RMA. Als dit niet het geval is dan kunnen we niks doen en wordt de boete uitgestuurd. Die zullen we dan voor je vergoeden en wordt dan rechtgetrokken met het systeem! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 25 maart 2025

Bedankt voor het reageren. Ik wacht het dan wel eerst weer af.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen