Skip to main content
Idee in onderzoek

tv.odido.nl

Ik gebruik de webinterface vrij vaak en ik vind  2 bugs waar ik me al tijden aan irriteer.

1. Pincode in inlogscherm wordt niet onthouden,   Als ik m'n windows pc in de hibernate zet en hem de volgende dag aanzet moet ik telkens de pincode weer invullen. Dit ligt niet aan cookies o.i.d  Ook meerdere browsers geprobeerd.
  2. Elke keer als ik een ander programma of opname start staat het volume niveau weer op 50%. 

Verder zou het handig zijn om opnames makkelijker te verwijderen. Nu moet je de opname in de lijst zoeken (en alle icoontjes zijn hetzelfde en je kan zo niet zien welke al afgespeeld is) om daarna op edit, click delete icoon en dan nog een vraag.   pfff waarom moet je eerst in edit mode gaan? de delete all optie kan je toch gewoon altijd tonen er wordt toch om bevestiging gevraagd… 

Verder had ik altijd last dat de horizontale scrollbalk  in de gids vaak vastzat en dat de volume bar regelmatig naast de mousecursor werdt getoond waardoor je het volume niet kon regelen. Nu al een week niet meer gehad maar in het verleden gebeurde dit ook zo nu en dan. 

Dit was het voor nu ik hoop dat i.eg de 1e 2 punten opgelost zouden kunnen worden

2 reacties

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1934 reacties
  • 8 maart 2025

Hi ​@ariebombarie2, wat top dat je zoveel gebruikmaakt van onze Odido Online TV app voor in de browser! We ontvangen alle feedback graag. Het klopt inderdaad dat de pincode niet onthouden wordt waardoor je direct inlogt. Je dient altijd opnieuw in te loggen, maar als je klikt op onthouden, zou je niet opnieuw heel je TV-klantnummer en TV-pincode moeten invullen en zou dit wel met één klik ingevuld moeten worden. Is dit bij jou ook niet het geval? Wel ga ik navragen bij ons TV-team of dit een mogelijkheid is om erin te krijgen dat je automatisch kan inloggen. Zou wel makkelijk zijn! 

Wat betreft het volume heb ik dit ook net getest en ik zie dat de volume inderdaad op 50% staat als je het programma afsluit en een nieuw programma wilt openen. Verder valt me wel op dat de volume blijft hoe je hem hebt ingesteld als je via de snelgids rechtsboven ‘zapt’ naar een andere zender. Ook dit ga ik voor je navragen of dit onthouden kan worden in de webinterface. 

Qua opnames, dien je inderdaad eerst op bewerken te klikken en dan het prullenbakje om een opname te verwijderen. Ik begrijp ook zeker dat dit dubbelop is, zeker omdat er ook om een bevestiging wordt gevraagd. 

Ik ga al je feedback doorzetten. Gezien het hierbij gaat om de interface aanpassen, verwacht ik niet dat dit 1, 2, 3 opgelost wordt als bug maar dat dit wordt opgepakt als verbetering. Ik verplaats je topic voor nu ook naar onze wensen & suggesties subforum, zodat we vanuit daar de feedback beter kunnen monitoren. 

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1934 reacties
  • 8 maart 2025
NieuwIdee in onderzoek

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen