Ik gebruik de webinterface vrij vaak en ik vind 2 bugs waar ik me al tijden aan irriteer.
- Pincode in inlogscherm wordt niet onthouden, Als ik m'n windows pc in de hibernate zet en hem de volgende dag aanzet moet ik telkens de pincode weer invullen. Dit ligt niet aan cookies o.i.d Ook meerdere browsers geprobeerd.
- Elke keer als ik een ander programma of opname start staat het volume niveau weer op 50%.
Verder zou het handig zijn om opnames makkelijker te verwijderen. Nu moet je de opname in de lijst zoeken (en alle icoontjes zijn hetzelfde en je kan zo niet zien welke al afgespeeld is) om daarna op edit, click delete icoon en dan nog een vraag. pfff waarom moet je eerst in edit mode gaan? de delete all optie kan je toch gewoon altijd tonen er wordt toch om bevestiging gevraagd…
Verder had ik altijd last dat de horizontale scrollbalk in de gids vaak vastzat en dat de volume bar regelmatig naast de mousecursor werdt getoond waardoor je het volume niet kon regelen. Nu al een week niet meer gehad maar in het verleden gebeurde dit ook zo nu en dan.
Dit was het voor nu ik hoop dat i.eg de 1e 2 punten opgelost zouden kunnen worden