Skip to main content
Niet mogelijk

terug kijken

• 16 oktober 2024
  • 3 reacties
  • 20 Bekeken

Werkt niet altijd goed en je kunt niet doorspoelen zoals bij Ziggo wel kon maar het vervelende is ook dat als je tijdens een opgenomen serie kijkt komt hij niet bij terug kijk te staan maar moet je terug naar de plaats waar de de serie stond en moet dan vaak opnieuw kijken gelukkig kan je daar wel doorspoelen verder prima

3 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10753 reacties
  • 22 oktober 2024

Het is me niet helemaal duidelijk wat jouw exacte wens is. Ik doe de voorzichtige aanname dat je wilt doorspoelen tijdens reclames op commerciële zenders, klopt dat? Bij Terug Kijken is dit niet toegestaan. Dat kan bij Cloud Opnemen in sommige gevallen weer wel. Maar ook daar zitten restricties op; deze zijn in overeenstemming met de zendergroep en gaan we niet zelf over. Ik zet deze in Niet mogelijk.

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10753 reacties
  • 22 oktober 2024
NieuwNiet mogelijk

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 23 oktober 2024

Hartelijk dank voor reactie niet niet alleen bij reclame daar lag het probleem dat werkt nu trouwens wel goed alleen wat niet goed gaat dat is verder kijken er komen bij mij alleen kinder- programma's in te staan die ik niet eens kijk maar als ik stop en wil verder kijken staat hij er niet in lastig is dat dus alleen problemen met terugkijken

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen