Skip to main content
Niet mogelijk

Stijlvol glasvezelmodem

Kan Odido het lelijke glasvezelmodem vervangen voor een modem wat er een beetje behoorlijk uitziet?

Ik denk dat veel klanten zoals ik het modem in de woonkamer hebben staan en zeg nou eerlijk het is niet om aan te gluren.

Je kan 'm ook niet ergens verstoppen want dat is slecht voor de wifi.

Graag een mooi modem ipv het intertoys my first Sony modem.

9 februari 2024

Je hebt als consument het recht om een eigen modem/router te gebruiken.

Zoek er een uit die je wel “mooi” vindt en stel hem in om te werken op het Odido netwerk. De helpdesk zal je daar niet bij helpen want het is dan je eigen verantwoordelijkheid, maar dat is de enige oplossing. 

This topic has been closed for comments

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 3 januari 2024

Hahahah @RIES76.1 Echt?Ik was bij Ziggo, KPN en nu Odido. Kwestie van smaak maar  die van Odido is nog enigszins om aan te zien. Welk modem heb je? 

• is een Top Poster
  • 9 februari 2024

Je hebt als consument het recht om een eigen modem/router te gebruiken.

Zoek er een uit die je wel “mooi” vindt en stel hem in om te werken op het Odido netwerk. De helpdesk zal je daar niet bij helpen want het is dan je eigen verantwoordelijkheid, maar dat is de enige oplossing. 

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
NieuwNiet mogelijk

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Het fysieke ontwerp, c.q. esthetisch opzicht, gaan we niet veranderen omdat het irrelevant is aan product-technische informatie dan wel voortschrijdende ontwikkelingen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen