Skip to main content

Waarom ik niet meer zo veel actief bent op Odido

• 25 maart 2025
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

hallo mensen

je zal wel merken dat ik niet meer zo veel online bent als vroeger bent...

dat is omdat ik niet zo veel weet als juilie, en het is te moelijk om te praaten met mensen…

):

mischien wachten totdat ik naar ict gaat

maar ik wil zo graag naar ict gaan maar ik heb tl/havo gehaald voor mijn doorstroom toets is dat genoeg voor de hoogste nivoo van ict?
dankje

26 maart 2025

Hey ​@totaleslimmekind dat hebben we inderdaad gemerkt! Geen probleem hoor, focus op jezelf en je studie. Dat heeft natuurlijk voorrang. Wat leuk dat je interesse hebt in een ICT-opleiding, ik weet zeker dat het goed bij je past! Of een TL/HAVO diploma voldoende is voor het hoogste niveau van ICT, durf ik niet te zeggen. Daar kan je school (waar je de studie wilt gaan doen) je het beste over informeren. Geen zorgen, de (technische) kennis komt vanzelf met met de tijd! 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@totaleslimmekind dat hebben we inderdaad gemerkt! Geen probleem hoor, focus op jezelf en je studie. Dat heeft natuurlijk voorrang. Wat leuk dat je interesse hebt in een ICT-opleiding, ik weet zeker dat het goed bij je past! Of een TL/HAVO diploma voldoende is voor het hoogste niveau van ICT, durf ik niet te zeggen. Daar kan je school (waar je de studie wilt gaan doen) je het beste over informeren. Geen zorgen, de (technische) kennis komt vanzelf met met de tijd! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen