Skip to main content
Vraag

Factuur klopt niet

• is een King Poster
  • 48 reacties

Goedenavond iedereen,

Ik hoop dat ODIDO Webcare morgen mijn bericht leest en mijn probleem oplost.

Omdat ik op mijn werk uitsluitend nog op het onveilige openbare WiFi kan had ik circa 2 maanden mijn bundel verhoogd van 10+10 GByte naar 20+20 GByte, omdat ik met de beste wil ter Wereld slechts 8GB op kreeg heb ik deze zodra de nieuwe factuur periode op 21 februari in ging heb ik mijn bundel verlaagd, welke binnen enkele minuten was verwerkt. Echter heb ik geen 27 dagen van de verhoogde bundel gecrediteerd gekregen, terwijl ik de vorige maand de verhoging wel achteraf in rekening heb gekregen.

Graag de verlaging alsnog compenseren.

6 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7919 reacties
  • 26 maart 2025

Beste ​@WoAl Zie mijn onderschrift. Vul alles in en vergeet de laatste 4 cijfers van je bankrekening niet.

Alleen de moderators kunnen dat zien en op die manier kunnen ze sneller kijken wat er aan de hand is.

Fijne avond

• Auteur
  • is een King Poster
  • 48 reacties
  • 26 maart 2025
Cristien schreef:

Beste ​@WoAl Zie mijn onderschrift. Vul alles in en vergeet de laatste 4 cijfers van je bankrekening niet.

Alleen de moderators kunnen dat zien en op die manier kunnen ze sneller kijken wat er aan de hand is.

Fijne avond

Heb ik al gedaan volgens mij, maar ik zal het nog even checken 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@WoAl wel fijn dat je tijdelijk je bundel hebt kunnen aanpassen, zo kun je in een korte tijd genieten van meer data! Houd er wel rekening mee dat op je (volgende) factuur een herberekening wordt gemaakt voor de kosten van de nieuwe bundel. Als je deze terug hebt gewijzigd, zal er op je eerstvolgende factuur weer een herberekening worden gemaakt, zo betaal je nooit te veel. Ik zoek dit graag voor je uit en kijk uiteraard met je mee naar je factuur. Echter, zie ik in je profiel dat alleen je geboortedatum nog ontbreekt. Zou je die kunnen vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 48 reacties
  • 27 maart 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@WoAl wel fijn dat je tijdelijk je bundel hebt kunnen aanpassen, zo kun je in een korte tijd genieten van meer data! Houd er wel rekening mee dat op je (volgende) factuur een herberekening wordt gemaakt voor de kosten van de nieuwe bundel. Als je deze terug hebt gewijzigd, zal er op je eerstvolgende factuur weer een herberekening worden gemaakt, zo betaal je nooit te veel. Ik zoek dit graag voor je uit en kijk uiteraard met je mee naar je factuur. Echter, zie ik in je profiel dat alleen je geboortedatum nog ontbreekt. Zou je die kunnen vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Hoi Pharwin, hartelijk dank voor je snelle reactie. Ik heb mijn geboortedatum goed gezet.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@WoAl dank voor het invullen van de juiste gegevens in je profiel! Ik heb gelijk gekeken naar je factuur en ik licht deze graag toe: 

Je hebt op 23-01-2025 je bundel gewijzigd van 10 GB + Onbeperkt min/SMS naar 20 GB + Onbeperkt min/SMS. Echter, had je op de factuur van januari vooruit betaald voor de oude bundel (10 GB), namelijk voor de periode 21-01-25 t/m 20-02-25. Omdat de factuur al klaarstond en je een wijziging hebt gemaakt in je abonnement, is er op de factuur van februari een herberekening gemaakt voor de nieuwe bundel. Er is voor de nieuwe bundel gefactureerd voor de periode 23-01-25 t/m 20-02-25. Ik zie dat je je bundel op 21-02-2025 weer terug hebt gewijzigd naar 10 GB + Onbeperkt min/SMS. Deze bundel is vanaf die datum weer in rekening gebracht voor de periode 21-02-25 t/m 20-03-25. Ik snap dat het niet geheel duidelijk is op je factuur, maar doordat er een herberekening is gemaakt voor zowel je oude als je nieuwe bundels, wordt dit op deze manier laten zien. De bedragen kloppen wel en er is niets te veel in rekening gebracht! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 48 reacties
  • 28 maart 2025

Hoi Pharwin,

Op welke factuur zou het verrekend moeten zijn? Op de factuur van februari zie ik alleen achteraf de verhoging berekend en op de factuur van maart alleen de 10+10 GB bundel.

Ik vind zelf dat ik best goed van in het begrijpen van facturen, dus blijkbaar toch niet .

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen