Hey @Abdullah yes, dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat je momenteel een betalingsregeling bij ons hebt lopen. Deze is begonnen op 21-10-2024 en ik zie dat je nog 2 termijnen open hebt staan, waarvan de laatste termijn voor 21-05-2025 betaald dient te worden. Dit is ook de reden dat je je Videoland bundel niet stop kunt zetten. Ik wou zojuist een grote uitzondering voor je maken en de bundel per direct stopzetten, maar ik zie dat het systeem dit niet toelaat. Dat heeft echt te maken met dat je een betalingsregeling hebt en je kunt dan ook geen wijzigingen maken in je abonnement, zoals bundels stopzetten. Als je de bundel zo snel mogelijk stop wilt zetten, raad ik je aan om de laatste 2 termijnen van je betalingsregeling zo snel mogelijk te betalen. Het gaat om 2x € 39,00 = een openstaand bedrag van € 78,00.
Je kunt het bedrag betalen via de iDeal knop in je Mijn Odido account of je kunt het bedrag handmatig naar ons rekeningnummer: NL03 COBA 0733 959 717 overmaken t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (deze kan je terugvinden op je factuur), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. Zodra de betalingsregeling is afbetaald, kun je de Videoland bundel stopzetten via je Mijn Odido account. Houd er wel rekening mee dat deze op zijn vroegst na een maand kan worden stopgezet, wegens een maand opzegtermijn.
Heb je zo voldoende informatie? Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je!