Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen multisim.

Het is voor mij niet mogelijk om mijn multisim op te zeggen. Zouden jullie mij hier mee willen helpen?

Bij een ander topic met de zelfde vraag staat wel een link maar deze komt uit bij een onderhoud melding van 03 maart.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Boarnsterhim dank voor het invullen van de juiste gegevens! Ik zie inderdaad de Multisim bundel terug bij je abonnement. Ik snap heel goed dat je deze wilt opzeggen, aangezien je er geen gebruik van maakt. Wegens een technisch issue, kan ik het momenteel niet zelf voor je opzeggen, sorry. Ik heb daarom gelijk een ticket voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Het referentienummer is: 76667686. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou best kunnen dat ze het binnen een paar dagen oppakken, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling ontvangt. Dit zal telefonisch of per mail zijn. 

Ik heb voor nu vermeld dat de Multisim bundel zo snel mogelijk moet worden stopgezet. Of heb je het liever per een specifieke datum? Zo ja, laat het dan gerust aan mij weten, dan kan ik het vermelden in het ticket! Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! 

Bekijk origineel

11 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8642 reacties
  • 11 maart 2025

Hoi ​@Boarnsterhim 

Opzeggen gaat helaas niet meer via dit forum.  Het kan alleen telefonisch via 0800-0092.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Boarnsterhim, van harte welkom op onze Community! Is er een specifieke reden dat je je Multisim wilt opzeggen? Ik help je hier sowieso graag bij verder! Abonnementen kunnen we zelf niet meer opzeggen, dat kan voortaan alleen nog telefonisch door te bellen naar: 0800-0092. Maar bundels zoals een Multisim kunnen we uiteraard wel opzeggen. Echter, wegens een IT-issue is het momenteel niet mogelijk om een Multisim bundel op te zeggen, excuses hiervoor! Ik wil daarom een case voor je doorzetten richting ons IT-team, zodat zij het voor je in orde kunnen maken. Om dit te kunnen doen, heb ik wel nog wat informatie van je nodig. Ik mis alleen nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer ter verificatie. Zou je die voor mij kunnen invullen in je profiel en een seintje willen geven in dit topic? Dan ga ik daarna direct voor je aan de slag! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 11 maart 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@Boarnsterhim, van harte welkom op onze Community! Is er een specifieke reden dat je je Multisim wilt opzeggen? Ik help je hier sowieso graag bij verder! Abonnementen kunnen we zelf niet meer opzeggen, dat kan voortaan alleen nog telefonisch door te bellen naar: 0800-0092. Maar bundels zoals een Multisim kunnen we uiteraard wel opzeggen. Echter, wegens een IT-issue is het momenteel niet mogelijk om een Multisim bundel op te zeggen, excuses hiervoor! Ik wil daarom een case voor je doorzetten richting ons IT-team, zodat zij het voor je in orde kunnen maken. Om dit te kunnen doen, heb ik wel nog wat informatie van je nodig. Ik mis alleen nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer ter verificatie. Zou je die voor mij kunnen invullen in je profiel en een seintje willen geven in dit topic? Dan ga ik daarna direct voor je aan de slag! 

Beste Pharwin,

De gegevens heb ik aangepast in mijn profiel.

Als de reden van opzegging is het niet gebruiken van de extra functionaliteit. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3372 reacties
  • Antwoord
  • 12 maart 2025

Hi ​@Boarnsterhim dank voor het invullen van de juiste gegevens! Ik zie inderdaad de Multisim bundel terug bij je abonnement. Ik snap heel goed dat je deze wilt opzeggen, aangezien je er geen gebruik van maakt. Wegens een technisch issue, kan ik het momenteel niet zelf voor je opzeggen, sorry. Ik heb daarom gelijk een ticket voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Het referentienummer is: 76667686. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou best kunnen dat ze het binnen een paar dagen oppakken, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling ontvangt. Dit zal telefonisch of per mail zijn. 

Ik heb voor nu vermeld dat de Multisim bundel zo snel mogelijk moet worden stopgezet. Of heb je het liever per een specifieke datum? Zo ja, laat het dan gerust aan mij weten, dan kan ik het vermelden in het ticket! Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 18 maart 2025
Het Begin

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 18 maart 2025

Het vervolg

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 18 maart 2025

Het einde. Na een gesprek van 30 minuten kwam het einde aan de wachtmuziek en ook waarschijnlijk een einde aan het gesprek.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 18 maart 2025

Na een beste tijd en drie keer telefonisch contact is het volgens mij no niet gelukt om op te zeggen. De dame die ik het laatste sprak heeft echt haar best gedaan, maar is waarschijnlijk ook ergens tegen aan gelopen. Toch hoop ik dat iemand hier nog wat mee kan doen. Het is niet om het geld maar meer de tijd die ik nu al kwijt ben om dit voor elkaar te krijgen.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Boarnsterhim dat klinkt niet als de service die je van ons mag verwachten, excuses hiervoor! Ik heb het ticket erbij gepakt en ik zie dat ze erin hebben vermeld dat het klopt dat we geen Multisim meer kunnen opzeggen. Dit kan alleen telefonisch worden gedaan door te bellen naar: 0800-0092. Heb je in het keuzemenu de juiste keuzes gemaakt? Om bij opzeggingen te komen dien je te kiezen voor optie 1 (mobiel) > optie 4 (abonnement opzeggen) > optie 2. Dan kom je bij de juiste afdeling terecht en zij kunnen je hierbij helpen! 

Laat je weten of het hiermee is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 19 maart 2025

Beste ​@Pharwin van Odido,

Bedankt voor de reactie en dit is ook niet wat ik gewend ben bij Odido. Het voorgestelde traject van bellen heb ik gisteren netjes doorlopen waarna ik verbonden ben met een aardige collega van je. Ik heb een email mogen ontvangen van haar dat de multisim zou stoppen met direct daarna dat het niet ging werken. Helaas is na een half uur iets waarschijnlijk verkeerd gegaan. Mijn vermoeden is dat ik het einde van de wacht muziek bereikt had. Waarschijnlijk is dit nog niet eerder door iemand bereikt. 

Ik begrijp uit je verhaal dat ik toch nog een keer moet proberen na mijn werk contact via de telefoon op te nemen. Dit zal ik vrijdag weer proberen. 

In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Boarnsterhim geen dank! Yes, dat klopt. Als ik het voor je kon opzeggen, dan had ik het graag voor je gedaan. Maar opzegging kunnen voortaan alleen telefonisch worden gedaan, sorry dat ik geen ander antwoord voor je heb! 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Ik ben er voor je! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen