Hi @Bmwnr1 welkom op onze Community! Wat leuk dat je hebt gekozen voor de Apple Watch serie 10, goede keus! Wel zo fijn als je Multisim het ook doet, zodat je inderdaad minder gebruik kan maken van je telefoon, ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Dat er is gezegd dat er een eSIM nodig is, klopt niet. Excuses dat dit niet goed is gecommuniceerd. Het is geen vereiste om een eSIM te hebben bij je abonnement. Je kunt ook gewoon gebruikmaken van onze Multisim in combinatie met een fysieke simkaart.
Kun je in de onderstaande stappen aangeven waar je tegenaan loopt en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt?
1. Open de “Watch app” op je iPhone..
2. Ga naar Mobiel netwerk.
3. Check of je de melding over een aanbiederupdate ziet. Klik dan op Werk bij.
4. Klik op de knop Configureer mobiel netwerk.
5. Log via de “ Watch app” op je iPhone in op je “Mijn Odido” bestelpagina.
6. Na inloggen kom je op de Multisim bestelpagina terecht en kan je hier een nieuwe Multisim kopen
7. Check of je een bevestiging van je bestelling krijgt. Je Apple Watch wordt nu ingesteld.
Over welke Apple Watch serie 10 beschik je? Is het een Cellular versie? Heb je het modelnummer voor mij?
Kun je ook alvast het volgende voor me checken:
- De Apple Watch moet versie 8.1 of hoger hebben
Controleren: open de Watch app op de iPhone > Algemeen
Watch updaten gaat zo: open de Watch app op de iPhone > mijn Watch > Algemeen > Softwareupdate. Automatische updates moet aan staan.
- De iPhone moet iOS versie 15.1 of hoger hebben.
De iPhone 6s of hoger is geschikt voor iOS 15.1.
Controleren: open Instellingen > Algemeen > Info
iPhone updaten gaat via Instellingen > Algemeen > Software-update
De iPhone moet de juiste aanbieder instellingen hebben. Kort gezegd zorgt dit ervoor dat de Multisim goed werkt.
Controleren: ga naar Instellingen > Algemeen > Info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan Odido of T-Mobile NL 48.1 (of een hoger getal)
Staat er een lager getal dan 48.1? Herstart het toestel, dan komt de vraag met de update aanbiedersinstellingen opnieuw, en werk dan de aanbiedersinstellingen bij. Zie je die vraag niet? Dan moet je de netwerkinstellingen van de iPhone herstellen: Instellilngen >Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen
In je profiel zie ik alleen de je geboortemaand niet overeenkomt met wat er in ons systeem onder je nummer vermeld staat. Kun je de juiste geboortedatum vermelden in je profiel? Dan ik daarna met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld!