Hey @Dsing van harte welkom op onze Community! Ik begrijp heel goed dat je gebruik wilt maken van onze Multisim. Overstappen zal niet nodig zijn, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie geen bijzonderheden. Wel zie ik dat je inmiddels een outport verzoek hebt gedaan bij een andere provider, kan dat kloppen? Multisim wordt namelijk afgewezen, als er bij je nummer een outport verzoek klaarstaat.
Als dat niet het geval is, wil ik graag kijken naar een andere oorzaak. Kun je aangeven over welke Apple Watch 10 je beschikt (modelnummer)? Gaat het om een Cellular versie? Ik lees namelijk dat deze Watch zowel de normale variant als de Cellular (via mobiele netwerk) versie heeft. Bij de Apple Watch 10 series, ondersteunen alleen deze modellen onze Multisim:
Apple Watch Series 10
- Model A3001 (42mm)
- Model A3003 (46mm)
Mocht de modelversie in orde zijn en als je geen outport verzoek hebt gedaan naar een andere provider, zou ik je willen vragen om het onderstaande te controleren:
- De Apple Watch moet versie 8.1 of hoger hebben
Controleren: open de Watch app op de iPhone > Algemeen
Watch updaten gaat zo: open de Watch app op de iPhone > mijn Watch > Algemeen > Softwareupdate. Automatische updates moet aan staan.
- De iPhone moet iOS versie 15.1 of hoger hebben.
De iPhone 6s of hoger is geschikt voor iOS 15.1.
Let op: heeft de klant een Beta-versie (dit is een soort test-versie) van een nieuwe iOS-versie, dan kunnen we niet garanderen dat Multisim werkt. (Als de klant niet weet of hij een Beta-versie heeft, dan heeft hij er vast geen)
Controleren: open Instellingen > Algemeen > Info
iPhone updaten gaat via Instellingen > Algemeen > Software-update
- De iPhone moet de juiste aanbieder instellingen hebben. Kort gezegd zorgt dit ervoor dat de Multisim goed werkt.
Controleren: ga naar Instellingen > Algemeen > Info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan Odido of T-Mobile NL 48.1 (of een hoger getal)
Staat er een lager getal dan 48.1? Herstart het toestel, dan komt de vraag met de update aanbiedersinstellingen opnieuw, en werk dan de aanbiedersinstellingen bij. Ziet de klant die vraag niet? Dan moet hij de netwerkinstellingen van de iPhone herstellen: Instellilngen >Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen
Ik hoor het graag van je!