Skip to main content
Beantwoord

Geen abonnement HBO max

  • 5 september 2024
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

  • is Prince of Content
  • 60 reacties

Ik heb sinds vorige maand een HBO Max abonnement waarbij de korting t/m 3 oktober loopt. Daarna ga ik de "normale” prijs betalen. Vandaag lukt het echter niet meer om iets te kijken want HBO Max geeft aan dat ik geen abonnement heb. Ik heb al uitgelogd uit alle apparaten, me opnieuw aangemeld en het paswoord verandert, maar ik blijf de melding krijgen dat er geen abonnement is. 

Ik gebruik hetzelfde email adres als hier en op mijn Odido. Hoe kan ik dit weer actief krijgen want ik wil mijn serie afkijken. 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hallo @Bigoak, goed dat je dit aangeeft. Excuses voor het ongemak. Het issue is bekend en ons IT-team heeft aangegeven dat dit momenteel in onderzoek is bij HBO Max. Ik zie dat je ook al had gereageerd in dit topic: 

 We verzamelen alle gegevens en zetten het direct door naar HBO Max. Zodra er meer bekend is vanuit hun en dit aan ons is doorgegeven, zullen we het in het topic aangeven! 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3478 reacties
  • Antwoord
  • 6 september 2024

Hallo @Bigoak, goed dat je dit aangeeft. Excuses voor het ongemak. Het issue is bekend en ons IT-team heeft aangegeven dat dit momenteel in onderzoek is bij HBO Max. Ik zie dat je ook al had gereageerd in dit topic: 

 We verzamelen alle gegevens en zetten het direct door naar HBO Max. Zodra er meer bekend is vanuit hun en dit aan ons is doorgegeven, zullen we het in het topic aangeven! 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 29 maart 2025

Dag,

 

Sinds het moment dat we zijn overgestapt van KPN naar ODIDO werkt HBO Max niet meer.

HBO laat echter zien dat er in ons abonnement niets is gewijzigd.

Op “Mijn ODIDO” kan ik met geen mogelijkheid HBO Max vinden.

Is er iets met onze ODIDO instellingen verkeerd gegaan bij het overzetten dat door ODIDO is gedaan?

 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Marcel, van harte welkom op de Community en welkom bij Odido! Gaat het om het nummer dat in je profiel staat en eindigt op **67? Dit is namelijk een Ben abonnement. Daar zijn geen Extra's voor zoals bij Odido die je kan inzetten voor bijvoorbeeld HBO Max. Heb je nog een ander 06-nummer dat wel bij Odido zit? Zet deze dan in je profiel samen met de bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee! 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen