Skip to main content
Beantwoord

Activeren multisim op apple watch - Oeps.. er ging iets mis

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Als ik multisim wil activeren op mijn apple watch en ik moet inloggen op mijn Odido krijg ik de melding Oeps.. er ging iets mis. 

Kunnen jullie zien wat er mis gaat ?

Ik heb een apple watch ultra 2 met ios versie 11.3.1 en een iPhone 15 Pro met ios 18.3.2

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemiddag ​@rs_roel dank voor de toelichting! Er lijkt technisch iets niet goed te gaan, excuses voor het ongemak. Ik heb daarom gelijk een ticket voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Het referentienummer is: 76971396. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou best kunnen dat ze het binnen een paar dagen oppakken, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling ontvangt. Dit zal telefonisch of per mail zijn.

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je!  

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@rs_roel van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je Multisim kunt activeren, laten we samen naar een oplossing kijken! Had je al wel eens je toestel en je watch opnieuw opgestart om te kijken of dat helpt? Graag wil ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement. Echter, zie ik dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Wat voor (fout)melding krijg je precies te zien op je telefoon in de Watch app? Krijg je deze nog steeds te zien en kun je hiervan een screenshot met mij delen? Kun je het eventueel proberen via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt? 

Ik hoor het graag van je!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 26 maart 2025

Dag ​@Pharwin van Odido

Dank voor de reactie, inderdaad al eens opnieuw opgestart, zonder resultaat.

Ik heb de cijfers aangepast.  foutmelding is de volgende:

Inloggen op mijn odido lukt wel via de laptop, maar kan ik ook van daaruit multisim voor de apple watch activeren ?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3453 reacties
  • Antwoord
  • 27 maart 2025

Goedemiddag ​@rs_roel dank voor de toelichting! Er lijkt technisch iets niet goed te gaan, excuses voor het ongemak. Ik heb daarom gelijk een ticket voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Het referentienummer is: 76971396. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou best kunnen dat ze het binnen een paar dagen oppakken, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling ontvangt. Dit zal telefonisch of per mail zijn.

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben er voor je!  

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen