Skip to main content
Beantwoord

Verlenging

Ik wil mijn verlening graag annuleren

Beste antwoord door eric

Hoi ​@Gebruiker1234 

Annuleringen kunnen niet op dit forum worden behandeld. Bel daarvoor de klantenservice op 0800-0092. Maar ik denk niet dat dit nog kan.

Bekijk origineel

4 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7927 reacties
  • 2 april 2025
0628452207 schreef:

Ik wil mijn verlening graag annuleren

Goedenavond, was het een vergissing en wil je terug naar je huidige abonnement?  Normaal gesproken kan je een verlenging niet annuleren.
Zie mijn onderschrift: vul je profiel helemaal in zodat de moderator kan zien welk abonnement je nu hebt.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 2 april 2025

Mijn huidige abonnement is goed. Maar ik heb hem op 13 maart verlengd alleen ik zie toch van deze verlening af. Ik heb de informatie ingevuld

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7927 reacties
  • 2 april 2025
Gebruiker1234 schreef:

Mijn huidige abonnement is goed. Maar ik heb hem op 13 maart verlengd alleen ik zie toch van deze verlening af. Ik heb de informatie ingevuld

Is de verlenging al ingegaan?
13 maart is alweer een paar weken terug!

Waarom bevalt het niet en wat bevalt je dan niet? Zit er extra korting bij die verlenging?

Bij een verlenging zit geen bedenktijd omdat je al weet hoe het werkt. 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8749 reacties
  • Antwoord
  • 2 april 2025

Hoi ​@Gebruiker1234 

Annuleringen kunnen niet op dit forum worden behandeld. Bel daarvoor de klantenservice op 0800-0092. Maar ik denk niet dat dit nog kan.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen