Beste [Mobil.nl / Odido Klantenservice],
Onlangs heb ik via [Mobil.nl / Odido] een abonnement afgesloten en een mobiele telefoon gekocht (Samsung Galaxy 25 Ultra). Ik heb echter gezien dat andere bedrijven in vergelijkbare campagnes extra producten aanbieden (bijvoorbeeld een smartwatch of andere cadeaus). Tot mijn verrassing heb ik gemerkt dat er bij mijn aankoop geen dergelijke promotie werd aangeboden, en ik wilde hier graag meer informatie over krijgen.
Mijn vragen zijn:
1. Is er een promotie of extra campagne verbonden aan mijn aankoop waarvan ik niet op de hoogte ben?
2. Is het mogelijk om een extra product of voordeel voor deze aankoop te overwegen?
Ik ben over het algemeen tevreden met uw dienstverlening, maar ik ben benieuwd of er initiatieven zijn om klantloyaliteit te belonen met aanvullende voordelen of mogelijkheden.
Bij voorbaat dank voor uw aandacht. Ik kijk uit naar uw reactie.
Met vriendelijke groet,
HR.Citci