Skip to main content
Beantwoord

Samsung promotie

• 28 maart 2025
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

• is nieuwsgierig

Beste [Mobil.nl / Odido Klantenservice],

Onlangs heb ik via [Mobil.nl / Odido] een abonnement afgesloten en een mobiele telefoon gekocht (Samsung Galaxy 25 Ultra). Ik heb echter gezien dat andere bedrijven in vergelijkbare campagnes extra producten aanbieden (bijvoorbeeld een smartwatch of andere cadeaus). Tot mijn verrassing heb ik gemerkt dat er bij mijn aankoop geen dergelijke promotie werd aangeboden, en ik wilde hier graag meer informatie over krijgen.

Mijn vragen zijn:
1. Is er een promotie of extra campagne verbonden aan mijn aankoop waarvan ik niet op de hoogte ben? 
2. Is het mogelijk om een extra product of voordeel voor deze aankoop te overwegen?

Ik ben over het algemeen tevreden met uw dienstverlening, maar ik ben benieuwd of er initiatieven zijn om klantloyaliteit te belonen met aanvullende voordelen of mogelijkheden.

Bij voorbaat dank voor uw aandacht. Ik kijk uit naar uw reactie. 

Met vriendelijke groet, 
HR.Citci

Beste antwoord door eric

Hoi ​@HR. ,

Promoties van cadeaus if cashbacks worden door de toestelfäbrikanten opgezet en uitgevoerd.  Odido plaatst deze promoties bij het aanbod op de website.

Er zijn vele promotie acties en de voorwaarden zijn strict. Zo dien je een claim op het cadeau in een bepaald tijdvak en onder het insturen van bepaalde documenten of foto's van de verpakking. 

Welke promotie op welk moment actief was is zonder aankoop informatie lastig te zeggen maar dat kun je wel terugvinden op de promoties pagina van Samung.

Bekijk origineel

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8718 reacties
  • Antwoord
  • 28 maart 2025

Hoi ​@HR. ,

Promoties van cadeaus if cashbacks worden door de toestelfäbrikanten opgezet en uitgevoerd.  Odido plaatst deze promoties bij het aanbod op de website.

Er zijn vele promotie acties en de voorwaarden zijn strict. Zo dien je een claim op het cadeau in een bepaald tijdvak en onder het insturen van bepaalde documenten of foto's van de verpakking. 

Welke promotie op welk moment actief was is zonder aankoop informatie lastig te zeggen maar dat kun je wel terugvinden op de promoties pagina van Samung.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen