Skip to main content
Beantwoord

Vodafone Thuis router onder garantie?

  • 27 februari 2017
  • 5 reacties
  • 500 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Door overname van Vodafone thuis door tmobile hoop ik dat mijn router die stuk is (poort 3/4 werken niet) onder de garantie valt (nog geen 12 mnd oud) het probleem is dat ik doof ben en het service nummer dus niet kan bellen en goed internet thuis voor Mn werk van belang is ; t mobile help !

Beste antwoord door HugoB

Voor zover ik weet kun je deze instellingen niet wijzigen. Dan moet je inderdaad als admin inloggen in de router en dat is niet mogelijk als consument zijnde.

Poort 3 en poort 4 zitten op de Draytek in een ander VLAN voor televisie, dus je krijgt geen internet toegang via die poorten omdat je eindigt in een ander subnet gereserveerd voor televisie. Volgens mij zit daar een aparte verbinding op naar het televisie platform.

Alleen poort 1 en 2 zitten in het data vlan. Als je er meer wil, moet je er helaas een switch tussen plaatsen.
Bekijk origineel

5 reacties

Eric_E
  • is een legendarische user
  • 143 reacties
  • 28 februari 2017
Poort 3 en 4 zijn normaal de poorten die voor interactieve TV bedoeld zijn. Daar zit dus geen 'gewoon' internet.

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 februari 2017
Ik probeer instellingen te weinigen in mijn Draytek vigor2132F router. Volgens de documentatie zou dat admin/admin moeten zijn maar dit werkt helaas niet. Ik heb de router al geteset maar ook dat wil niet helpen,.. wat nu ? Wat is juiste w w

Eric_E
  • is een legendarische user
  • 143 reacties
  • 28 februari 2017
Standaard gebruiker user, password user

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 1 maart 2017
Hoi Ph. M B,

Als poorten niet werken, dan zullen wij dit altijd voor je oplossen. Of het nu dag 1 of dag 366 is. Ik begrijp dat bellen geen optie is, maar als je een servicevraag hebt, kun je ook altijd chatten, e-mailen of een bericht via Facebook of Twitter sturen. We staan voor je klaar! :D

Ik wil je vragen een fabrieksreset van het modem uit te voeren. Als het modem 'even in de war is', dan kunnen we het meteen zo oplossen. Wat @Eric_E zegt, klopt trouwens, met user/user kun je inloggen op jouw modem op http://192.168.1.1.

Succes!

HugoB
  • Superuser
  • 151 reacties
  • Antwoord
  • 4 maart 2017
Voor zover ik weet kun je deze instellingen niet wijzigen. Dan moet je inderdaad als admin inloggen in de router en dat is niet mogelijk als consument zijnde.

Poort 3 en poort 4 zitten op de Draytek in een ander VLAN voor televisie, dus je krijgt geen internet toegang via die poorten omdat je eindigt in een ander subnet gereserveerd voor televisie. Volgens mij zit daar een aparte verbinding op naar het televisie platform.

Alleen poort 1 en 2 zitten in het data vlan. Als je er meer wil, moet je er helaas een switch tussen plaatsen.

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen