Geachte lezer,
Sinds dat wij over zijn op odido hebben wij last van haperent beeld op onze tv abonnement, Deze wordt aangestuurd door de odido app op een chromecast. kan gebeuren. Maar een aantal weken geleden was het zo erg dat het beeld soms wel een minuut stil blijft staan. Tevens deed ik inmiddels regelmatig een speedtest om te kijken of mijn down en upload snelheid wel gehaald wordt. Het bleek in eerste instantie dat zowel down al upload snelheid regelmatig te varieren. Dus Odido gebeld. uitgelegd en monteur zou langskomen. Inderdaad geweest en heeft modem uitgewisseld, bleek dat ik nog een oud modem had. Prima, maar het probleem bleef weer gebeld met Odido, td heeft er naar gekeken zagen veel packetloss hebben een aanpassing gemaakt. Sindsdien is download prima maar upload varieert nog steeds enorm, som nog geen 25% van wat ik had moeten hebben. dus weer gebeld. monteur zou na 5 uur langskomen, maar heeft smiddags al de patchkabel vervangen, terwijl demping helemaal in orde was. Nu weer een tijdje gemeten, maar upload is nog steeds zo slecht. Moet ik weer contact opnemen met Odido om weer het uit te leggen wat er aan de hand is. ik had graag monteur willen spreken zodat ik bepaalde dingen kon uitleggen. Ik heb het gevoelk nu dat ik van kastje naar muur wordt verwezen en mijn probleem nog steeds niet is opgelost. Heb nog steeds last van haperent beeld en mijn upload is nog steeds niet goed. HELP