Skip to main content
Beantwoord

Geen diensten glasvezel Rotterdam Nesselande

Sinds vanochtend is de internet verbinding weggevallen. Het Huawei glasvezel kastje geeft een knipperend rood lampje bij LOS (ongeveer elke seconde).

Het PON lampje is uit.

Ik heb het huawei kastje en de Zyxel router al herstart maar dat lost het probleem niet op. Ook heb ik de glasvezel connectors gecontroleerd en gekeken of de kabel er goed bij hangt: die hangt nog net als bij de installatie.

Uit eerdere topics maak ik op dat de storing zich dan buiten mijn huis moet bevinden.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi ​@DeeDeeee, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Dit is inmiddels bij ons bekend en we houden iedereen in ons algemen topic op de hoogte:  

Bekijk origineel

4 reacties

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 maart 2025

Update: telefonisch contact gehad met de klantenservice - die is in tegenstelling tot wat er op de servicepagina staat - wel bereikbaar op zondag (TOP!).

Er is wél een storing in Rotterdam gemeld maar het is onduidelijk of die ook voor mijn verbinding van toepassing is. Er is een monteur gepland voor dinsdagochtend -maar mogelijk wordt het probleem tegelijk opgelost met de storing die nét wél bekend is geworden...

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • Antwoord
  • 24 maart 2025

Hi ​@DeeDeeee, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Dit is inmiddels bij ons bekend en we houden iedereen in ons algemen topic op de hoogte:  

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 maart 2025

Update: Bij mij lijkt internettoegang weer in orde. Televisie van Odido werkt nog niet bij mij.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 maart 2025

En inmiddels ook televisie hersteld...

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen