Welkom op onze community! â@LarissaVDJ
Goed dat je onze community hebt gevonden en via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Allereerst mijn excuses voor deze situatie. Dit is niet wat je van ons gewend mag zijn.
Om dit voor je op te lossen, ben ik direct naar mijn collegaâs van de technische dienst gesneld met de vraag of zij er nogmaals achteraan kunnen, zodat de splitter kan worden vervangen. Mijn collega heeft meteen opnieuw een monteur van Guidion aangestuurd. Deze monteur heeft ook toegang tot de wijkcentrale.
Je hebt hierover een e-mail ontvangen met een link om de afspraak in te plannen. Wil je dit doen?
In de tussentijd wil ik natuurlijk niet dat je geheel zonder internet zit. Misschien val ik in de herhaling, maar maak je al gebruik van een Unlimited vouchercode? Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze gelijk. Je kan dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt?
Laat je mij weten hoe het monteursbezoek is verlopen? Mocht ik in de tussentijd ergens anders bij kunnen helpen, laat het mij vooral weten. Ik ben er voor je!