Skip to main content

Internet valt telkens weg

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hey,

Ik heb sinds een maandje glasvezel van Odido en ik ervaar net als velen anderen hier een verbinding dat telkens wegvalt. Er zit ook geen patroon in oid, soms gaat het een paar uur goed en soms valt het 3x weg in een half uur voor telkens een minuut ofzo. De gebruikelijke dingen als ONT/Router van de stroom af halen en kabel tussen ONT en router vervangen heb ik al geprobeerd en dat heeft niet geholpen. 

Zou een expert hier even naar kunnen kijken? 

Uitgelichte reactie

29 maart 2025

Hoi ​@Fnjo, super dat je zelf al veel getest hebt! Ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van je internet. Ik zie alleen dat je geboortedatum niet overeenkomt met ons systeem. Kun je dit wijzigen naar de juiste gegevens? Ook ben ik benieuwd of je dit met Wifi of bekabeld internet ervaart. Verder wil ik alleen nog weten of het op bepaalde momenten vaker voorkomt dan andere momenten. Alvast bedankt! 😊

3 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2183 reacties
  • 29 maart 2025

Hoi ​@Fnjo, super dat je zelf al veel getest hebt! Ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van je internet. Ik zie alleen dat je geboortedatum niet overeenkomt met ons systeem. Kun je dit wijzigen naar de juiste gegevens? Ook ben ik benieuwd of je dit met Wifi of bekabeld internet ervaart. Verder wil ik alleen nog weten of het op bepaalde momenten vaker voorkomt dan andere momenten. Alvast bedankt! 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 30 maart 2025
Ishana van Odido schreef:

Hey ​@Ishana van Odido. Ik heb de geboortedatum aangepast, dit zou nu wel moeten kloppen. Ik ervaar dit probleem ook bekabeld, direct aan de modem. Het wegvallen van het internet gebeurt gedurende de hele dag. Er is niet een vast moment dat het vaker gebeurt dan andere momenten. Soms gaat het een een uurtje goed en soms valt het 4x in een uur weg wat niet heel fijn is met het thuiswerken.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13605 reacties
  • 1 april 2025

Dankje voor het wijzigen ​@Fnjo. Hierdoor heb ik een lijnmeting kunnen doen en zie ik inderdaad dat de WAN-uptime niet gelijk is aan de uptime van het modem. Ik heb besloten om een monteur aan te sturen om het te onderzoeken. Je ontvangt spoedig een bericht om een afspraak in te plannen. Zou je mij na de tijd een terugkoppeling willen geven? Alvast bedankt! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen