Skip to main content

geen internet

• 23 februari 2025
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

vanaf 6.00 uur s'ochtends geen internet. modem uit en aan niets geholpen

4 maart 2025

Hoi ​@Badrotek, ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van je internet! 😊 Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Ook ontvang ik graag een foto van de lampjes op je modem en glasvezelkastje (als je Glasvezel hebt). Dan kan ik direct aan de slag! 

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

hallo

knipperen er lampjes op de modem?

• is een Master Poster
  • 2 maart 2025

ja alleen Power kipperd en een naast 

• is een Master Poster
  • 2 maart 2025

ik denk de modem is stuk

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@Badrotek, ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van je internet! 😊 Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Ook ontvang ik graag een foto van de lampjes op je modem en glasvezelkastje (als je Glasvezel hebt). Dan kan ik direct aan de slag! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen