Skip to main content
Beantwoord

Eigen modem (Zaram XGS-PON ONU SFP+) registreren

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

Zou een moderator mij kunnen helpen met het registreren van mijn Zaram SFP module?

Ik heb het serienummer/PON ID toegevoegd aan het 'Info voor de moderator' veld en mijn klantnummer ook in mijn profiel gezet.

Ik heb een XGS-PON aansluiting op het netwerk van KPN.

Overzetten mag wat mij betreft op ieder moment.

Bij voorbaat dank.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi ​@hugo2, welkom op onze Community!

Daar kan ik je zeker bij helpen. Zou je alleen nog d elaatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel willen zetten? Dan kan ik hem voor je omzetten. Mag ik dit op een willekeurig moment doen of plan je liever wat in? Dan ontvang ik graag een privébericht met daarin een aantal data en tijdstippen om wat in te plannen! 

Bekijk origineel

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13372 reacties
  • Antwoord
  • 17 maart 2025

Hoi ​@hugo2, welkom op onze Community!

Daar kan ik je zeker bij helpen. Zou je alleen nog d elaatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel willen zetten? Dan kan ik hem voor je omzetten. Mag ik dit op een willekeurig moment doen of plan je liever wat in? Dan ontvang ik graag een privébericht met daarin een aantal data en tijdstippen om wat in te plannen! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 17 maart 2025

Hoi Tommie,

Ik heb de laatste 4 cijfers van mijn Iban in mijn profiel gezet.

Overzetten mag op ieder moment.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Hugo

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13372 reacties
  • 18 maart 2025

Hey ​@hugo2, dank voor het aanvullen van de gegevens. Nu zie ik dat jij op een AON verbinding zit dus PtP en niet op XGS-PON. Hiervoor zou je een modem en module moeten aanschaffen die werkt op AON. 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 18 maart 2025

Hey ​@Tommie van Odido ,

Oh, ik had het nog nagevraagd bij de klantenservice en die hadden mij verteld dat ik een XGS-PON aansluiting heb.

Ik zal de module in ieder geval gaan omruilen voor een AON module. Is het bij AON ook nodig om het serienummer te laten whitelisten?

In ieder geval bedankt voor je hulp!

Met vriendelijke groet,

Hugo

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20436 reacties
  • 18 maart 2025

Hallo ​@hugo2 

AON zal direct werken, je hoeft niks door te geven. Zorg enkel dat VLAN 300 is ingesteld in je router.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen