Daar kan ik je zeker bij helpen. Zou je alleen nog d elaatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel willen zetten? Dan kan ik hem voor je omzetten. Mag ik dit op een willekeurig moment doen of plan je liever wat in? Dan ontvang ik graag een privébericht met daarin een aantal data en tijdstippen om wat in te plannen!
Daar kan ik je zeker bij helpen. Zou je alleen nog d elaatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel willen zetten? Dan kan ik hem voor je omzetten. Mag ik dit op een willekeurig moment doen of plan je liever wat in? Dan ontvang ik graag een privébericht met daarin een aantal data en tijdstippen om wat in te plannen!
Hey @hugo2, dank voor het aanvullen van de gegevens. Nu zie ik dat jij op een AON verbinding zit dus PtP en niet op XGS-PON. Hiervoor zou je een modem en module moeten aanschaffen die werkt op AON.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.