Skip to main content

BKR REGISTRATIE DIE PAS VERWIJDERD WORDT PER 30-12-2028

• 26 februari 2025
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi 

Ik wil een hypotheek aanvragen voor een huis alleen ksn dit niet omdat er nog een bkr regostratie die op beeindigd staat nog staat genoteerd.

Ik en mijn kind hebben dringend een huis nodig alleen lukt dit dus niet door de negatieve registratie die al op beeindigd staat. Deze wordt pas verwijderd per 30-12-2028.

Is er een mogelijkheid dat deze wordt verwijderd?

Contract nummer 49637809

Uitgelichte reactie

28 februari 2025

Hi ​@Manonx93, dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik zie dat het abonnement wel om een oud-Tele2 abonnement gaat, maar dat deze was aangegaan na 2020. Als het voor 2020 was en het registratienummer begon met NH, dan kon ik zelf een verzoek indienen. Want het toestelkrediet zou dan niet zichtbaar zijn in ons systeem. In dit geval wil je ik vragen om een e-mail te sturen naar onze incasso afdeling. Ik heb zojuist een e-mail naar je verstuurd waar alle informatie in staat. Ik zet het hier ook even neer: 

Vermeld in de e-mail alsjeblieft:

• Je mobiele nummer (dit is het nummer uit je profiel) bij Odido
  • Het leningnummer van de BKR-registratie (je kan gratis een overzicht opvragen via mijnkredietoverzicht.bkr.nl).
  • De reden dat je het niet eens bent met de registratie
  • Wat voor jou de impact is van de registratie, hoeveel ‘last’ je ervan hebt
  • En stuur documenten mee ter onderbouwing

Zodra je dat hebt gedaan, komt het bij onze incasso afdeling terecht. Zij zullen je verzoek dan binnen 5 werkdagen in behandeling nemen en je per mail hierover informeren. Ik vermoed dat zij dan de registratie voor je zullen verwijderen, zodat je daarna snel op zoek kan gaan naar een huis voor jou en je kind. Wel zo fijn! 

Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je!

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Manonx93 ik snap heel goed dat jij en je kind een huis nodig hebben. Uit ervaring weet ik dat het in deze periode heel lastig is. Wel zo fijn als er niets in de weg staat voor je financieringsaanvraag. Ik wil graag een verzoeken voor je indienen bij onze incasso afdeling om te kijken of het mogelijk is om deze registratie te verwijderen. 

Weet je toevallig nog of het om een oud-Tele2 abonnement gaat en het nummer daarvan? Kun je je Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Als je mij een seintje kunt geven wanneer je dit hebt gedaan, kijk ik gelijk met je mee!   

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 februari 2025

Hoi,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb het in mijn profiel aangepast. Geloof ik is dat ook het telefoonnummer wat erbij hoorde, zeker weet ik het niet. Contractnummer weet ik niet meer maar in mijn bkr stond dit nummer: 49637809

Alvast bedankt.

Groetjes 

Manon

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
Uitgelichte reactie

Hi ​@Manonx93, dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik zie dat het abonnement wel om een oud-Tele2 abonnement gaat, maar dat deze was aangegaan na 2020. Als het voor 2020 was en het registratienummer begon met NH, dan kon ik zelf een verzoek indienen. Want het toestelkrediet zou dan niet zichtbaar zijn in ons systeem. In dit geval wil je ik vragen om een e-mail te sturen naar onze incasso afdeling. Ik heb zojuist een e-mail naar je verstuurd waar alle informatie in staat. Ik zet het hier ook even neer: 

Vermeld in de e-mail alsjeblieft:

• Je mobiele nummer (dit is het nummer uit je profiel) bij Odido
  • Het leningnummer van de BKR-registratie (je kan gratis een overzicht opvragen via mijnkredietoverzicht.bkr.nl).
  • De reden dat je het niet eens bent met de registratie
  • Wat voor jou de impact is van de registratie, hoeveel ‘last’ je ervan hebt
  • En stuur documenten mee ter onderbouwing

Zodra je dat hebt gedaan, komt het bij onze incasso afdeling terecht. Zij zullen je verzoek dan binnen 5 werkdagen in behandeling nemen en je per mail hierover informeren. Ik vermoed dat zij dan de registratie voor je zullen verwijderen, zodat je daarna snel op zoek kan gaan naar een huis voor jou en je kind. Wel zo fijn! 

Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen