Skip to main content

Zyxel T-75: hoe werkt het?

Zyxel T-75: hoe werkt het?
Toon eerste reactie

34 reacties

• is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 12 februari 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @R3D, we komen steed dichter in de buurt. Als het zover is dan krijg ik een seintje en dan zal ik het aan jullie doorgeven! 

Sorry asking in English, so in the futue we will have the option to use our own Convertors right?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13312 reacties
  • 13 februari 2024

Hey @senad.aruc, for now only third-party GPON'S work. A pilot for third-party XGS-PONs is currently running. Things are moving in the right direction and I don't think it will take very long. As soon as this is rolled out across the network, we will announce it. 

• is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 19 juni 2024

Hallo allemaal, 

Ik heb net de T-56 in gebruik genomen en ik mis link aggregation voor m'n NAS, heeft de T-75 wel ondersteuning voor link aggregation? 

Ik hoor het wel. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 20 juni 2024

@Nossie01 Goede vraag! @Waqqas of @eric Weten jullie hier misschien het antwoord op? Alvast bedankt voor het meekijken! 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20391 reacties
  • 20 juni 2024

Hallo @Nossie01 

Ik heb de T75 gehad maar ik ben die optie niet tegengekomen in de web GUI, dit kan ook door de custom firmware komen waardoor niet alle instellingen beschikbaar zijn voor de klant.

• is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 21 juni 2024

Oké, dat is erg jammer. 

Dan moet ik naar een andere oplossing zoeken. 

Kan ik ergens een verzoek indienen om de optie voor Link Aggregation beschikbaar te maken in de firmware? 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20391 reacties
  • 21 juni 2024

@Nossie01 

Je zou misschien kunnen kiezen voor een eigen router, deze moet VLAN ondersteuning hebben.

• is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 21 juni 2024

Als ik een eigen router ga gebruiken kan ik dan de T-56 en WX5600 nog wel gebruiken voor de wifi? 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20391 reacties
  • 21 juni 2024

@Nossie01 

De T56 kan je niet aansluiten achter je eigen router tenzij je een managed switch hebt en een poort VLAN 300 meegeeft. Waarom kies je niet voor een router met een eigen WiFi netwerk?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen