Skip to main content

zware teleurstelling service Odido

Ik ben nu al een paar maanden bezig om mijn abonnement op te zeggen. Een abonnement dat Odido spontaan in 2024 is begonnen met afschrijven van mijn rekening.

er is al een heel dossier aanwezig waarbij ik uitleg heb gedaan over de situatie.

na telkens er weer achter aan te moeten bellen, zelf zaken te moeten hebben regelen en van alles te zijn toegezegd weigert Odido nu met enige klantvriendelijkheid, logica en überhaupt medeleven mijn verhaal serieus te nemen.

Ik heb tot nu toe zo’n 600€ betaald aan abonnement geld voor een service die Odido mij niet levert. Ik heb nooit materiaal ontvangen en of een aansluiting voor internet van Odido. Ik heb dit herhaaldelijk vermeld aan de telefoon. Ik heb ook van medewerkers toegezegd gekregen dat het inderdaad heel gek is aangezien Odido überhaupt geen dekking heeft voor thuis internet op mijn adres. Wat feitelijk inhoudt dat Odido hier zegt dat waar ik voor zou moeten betalen überhaupt zelf niet kon leveren. 

Maar na ik vandaag ineens weer een afschrijving zag ipv een bijschrijving van Odido heb ik maar wederom contact opgenomen. Er werd mij vermeld dat de 15€ een boete was omdat mij een melding is gestuurd wegens nog geen ontvangen abonnementsgeld. Dit is in de periode waarbij ik al meerdere malen contact heb gehad geweest en zelf ook heb aangekaart aan de telefoon dat ik niet had betaald aangezien mijn abonnement per direct zou zijn opgezegd. Ik heb dit daarnaast als nog op aangeven van een medewerker betaald om juist situaties te voorkomen waarbij er boetes werden opgelegd. Daarnaast werd mij vermeld dat mijn hele verzoek is afgekeurd omdat Odido mij in 2024 ooit mail heeft gestuurd over het annuleren van de overstapservice bij mijn oude leverancier. Wat niks te maken heeft met het zelf leveren van internet aan mij.

Ik ben na meerdere telefoontjes, klachten, toezeggingen en frustratie nog steeds geen klap verder en mijn geduld is op. 
Odido gaat per direct contact met mij opnemen, excuses aanbieden, toegeven dat wat ze hier doen tegen het criminele aanschiet en mij minimaal mijn abonnementskosten over de volledige periode terugbetalen. Ik zou het daarnaast niet meer dan schappelijk vinden dat Odido mij ter compensatie vanuit zichzelf een extra toezegging doet. Hier mogen ze zelf over nadenken.

mocht er geen gehoor gegeven worden gaat deze klacht naar de geschillencommissie of mogelijk naar een hoger klachten orgaan.

0 reacties

Geen reactie

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen