Skip to main content

Reactie trustpilot (retour apparatuur)

Ineens een flink bedrag van mijn rekening afgeschreven door Odido, dus bellen met vragen.
Oh dat is een foutje….. nee we kunnen het bedrag niet terug storten. Dat zal verrekend worden met volgende facturen!!🧐😡🤬
Foutje maken kan. Ze kunnen het geld wel van mijn rekening afhalen maar niet terugstorten!!!

Antwoord van Odido

4 dagen geleden

Goedemiddag Alice, dank voor je review. Begrijpelijk dat je dit bedrag graag terugziet. Wij willen graag met je meekijken om te zien waarom dit niet mogelijk is. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan vooral een privébericht met daarin een kopie van jouw Trustpilot-review en daarbij je volledige naam, 06-nummer, straatnaam, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan via onze Community op community.odido.nl en zet je 06-nummer of klantnummer in je profiel. We komen hier dan z.s.m. bij je op terug! Tot snel, Manouk van Odido

Uitgelichte reactie

28 maart 2025

Hoi ​@alice Kwakkernaat, welkom op onze Community.

Bedankt voor het aanmaken van het topic. Ik wil natuurlijk dat dit zorgvuldig opgepakt wordt en kijk graag met je mee. Ik zie dat je inmiddels onze klantenservice al gesproken hebt, zij gaan kijken of het bedrag teruggestort kan worden. Normaliter als wij het bedrag vergoeden dan wordt een deel verrekend met je rekening en wat overblijft wordt teruggestort. Zou je mij op de hoogte willen houden van dit proces met de klantenservice? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt! 

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13605 reacties
  • 28 maart 2025

Hoi ​@alice Kwakkernaat, welkom op onze Community.

Bedankt voor het aanmaken van het topic. Ik wil natuurlijk dat dit zorgvuldig opgepakt wordt en kijk graag met je mee. Ik zie dat je inmiddels onze klantenservice al gesproken hebt, zij gaan kijken of het bedrag teruggestort kan worden. Normaliter als wij het bedrag vergoeden dan wordt een deel verrekend met je rekening en wat overblijft wordt teruggestort. Zou je mij op de hoogte willen houden van dit proces met de klantenservice? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 29 maart 2025

Dag Tommie

Ik heb een mail ontvangen met het bericht dat ik het geld niet terug gestort kan krijgen. 

Hier ga ik dus niet mee akkoord

Jullie fout, mijn geld!!!!

Ik wil het niet verrekend hebben, ik heb het geld nodig

Alvast bedankt

Alice

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4135 reacties
  • 31 maart 2025

@alice Kwakkernaat Goed dat je dit gelijk bij ons meldt. Ik heb direct gaan kijken. Echter, kan ik deze e-mail niet vinden. Wel zie ik dat de standaard e-mail over het niet ontvangen van de apparatuur is uitgestuurd. Hier staat ook in dat het bedrag van een eventuele boete automatisch verrekend wordt. Kan het zijn dat je hier op doelt?

Ik lees in ieder geval dat mijn collega van de Klantenservice op 22 maart 2025 een terugstorting voor je heeft aangevraagd. Mocht het bedrag niet binnen 14 dagen vanaf deze datum op jouw rekening staan, trek je dan bij mij aan de bel? Ik ga er dan gelijk voor je achteraan! 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen? Ik sta voor je klaar! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen