Skip to main content
Beantwoord

Oud account verwijderen


Ik had vroeger een mobiel T-mobile account, deze moet verwijderd worden zodat ik mijn huidige account aan mijn eigen mailadres kan koppelen. Ik kan nu niet mijn huidige abbonement omzetten van mijn t-mobilethuis mailadres naar mijn persoonlijke mailadres, en als ik jullie bel konden jullie mij niet verder helpen.

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hi Geert-Jan, allereerst van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad een Mijn Odido-account met je @t-mobilethuis e-mailadres. Ik heb dit account zojuist voor je verwijderd. Geef het systeem een half uur de tijd en dan kan je via Mijn Odido registreren een nieuw account aanmaken met je persoonlijke e-mailadres. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Bekijk origineel

15 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Geert-Jan, allereerst van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad een Mijn Odido-account met je @t-mobilethuis e-mailadres. Ik heb dit account zojuist voor je verwijderd. Geef het systeem een half uur de tijd en dan kan je via Mijn Odido registreren een nieuw account aanmaken met je persoonlijke e-mailadres. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 6 februari 2024

Hoi Marciano,

 

Dat was precies het account dat nog actief is en overgezet moest worden naar m'n eigen mailadres, maar goed. Wil je mijn oude account op mail XXX@gmail.com ook verwijderen? Dat is een inactief account waar ik niks aan kan veranderen op een of andere manier. Dan kan ik een nieuw account aanmaken en t juiste abonnement koppelen. Alvast bedankt! 

 

Groetjes ,

Geert Jan


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Geert Jan, ah duidelijk. Op je e-mailadres kwam ik alleen op dat account (en e-mailadres) uit! Het Mijn Odido-account met dit Gmail-adres staat inderdaad gekoppeld aan een inactief abonnement. Deze heb ik zojuist verwijderd! Laat je het weten of het is gelukt? 😄


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 7 februari 2024

Beste Marciano,

 

Het is gelukt om een nieuw account aan te maken maar bij het koppelen van mijn Vast Internet abonnement krijg ik een foutmelding, zelfs nadat ik de code via m'n mail heb gekregen. Wat doe ik verkeerd? 🙈


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Geert Jan, top dat het is gelukt met een nieuw account! Jij hebt niks verkeerd gedaan. Ik zie dat je voorletters in het systeem als X.X.X.X.X. stonden. Foutje in het systeem. Ik heb de voorletter gewijzigd naar G. Als je het nu opnieuw probeert zou het moeten lukken! Laat je het me weten?

Ps. Je hebt net een code ontvangen, deze mag je negeren. Dit komt omdat ik in je account zat! 😄


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 9 februari 2024

Beste Marciano,

 

Bedankt maar ik krijg nog steeds de foutmelding. Mijn initialen zijn G.J.. Ik kan dat zelf niet aanpassen op een of andere manier. Kan je dst aanpassen? Misschien doet ie t dan?

 

Groetjes!

 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Geert Jan, ik heb je initialen aangepast naar G.J. Ik hoop dat het nu wel werkt! Zo niet, dan ligt er ergens dieper een probleem. In dat geval zal ik mijn technische collega's inschakelen. Ik hoor het graag van je! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 13 februari 2024

Hoi,

Lukt nog steeds niet... Ik krijg steeds een foutmelding als ik m'n bevestigingscode heb ingevoerd. Wat een gedoe zeg.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 17 februari 2024

Ik heb inmiddels vanmorgen opnieuw telefonisch contact gehad met jullie, er is weer iets aangepast in mijn account maar het probleem blijft zich voordoen.  

Ik ben er nu al 2 weken mee bezig, wie kan me helpen?

[Screenshot verwijderd. Je adres was hierop te zien. Nooit openbaar delen!]


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 19 februari 2024

@geertjan96 Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik ben gelijk het systeem ingedoken om uit te zoeken hoe het precies zit. Het valt mij op dat je nog gebruik maakt van een e-mail adres met onze oude naam. Ik vermoed dat dit de reden is dat het inloggen niet lukt.

Ik adviseer je om een nieuw e-mail adres aan te maken om in te loggen op Mijn Odido. Laat je het mij weten wanneer je dit hebt gedaan? Ik zal dit dan gelijk voor je aanpassen in het systeem. 

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 19 februari 2024

Beste Teresa,

 

Dat klopt, maar ik kan niet bij mijn abonnement om dit aan te passen, dat is het hele probleem. Ik heb één account op mijn privé mailadres, de andere accounts heeft jouw collega Marciano als het goed is verwijderd. Ik kan zelf nergens iets wijzigen of aanpassen, dus dat zouden jullie dan moeten doen.

 

Groetjes,

Geert Jan


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13287 reacties
  • 20 februari 2024

Ik heb het e-mailadres voor je aangepast @geertjan96! Lukt het nu om je abonnement te koppelen? Zo niet, kun je mij vertellen wanneer je precies de foutmelding krijgt? 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 20 februari 2024

Ik krijg nog steeds de foutmelding, nadat ik de bevestigingscode heb ingevoerd. Ik voer mijn adres en geboortedatum in, daarna krijg ik netjes een code op mijn emailadres (nu op mijn privé adres, fijn, dat werkt nu in ieder geval!). En dan is er "iets mis gegaan en moet ik het later nog eens proberen."


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 1 maart 2024

Kunnen jullie me nog verder helpen? Het is nog steeds niet opgelost en ben er echt helemaal klaar mee intussen...


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1582 reacties
  • 3 maart 2024

Hi @geertjan96, hier gaat iets op de achtergrond niet helemaal goed. Ik heb dit daarom direct voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst die dit verder voor je kunnen onderzoeken en ervoor kunnen zorgen dat jij jouw account kan gaan koppelen! Zodra zij het onderzoek voor je hebben afgerond, zullen ze contact met je opnemen. Mocht je in de tussentijd bepaalde informatie uit jouw Mijn Odido account willen halen of bepaalde wijzigingen willen doen, dan kan je hiermee altijd bij ons terecht totdat het probleem opgelost is. 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen