Skip to main content
Beantwoord

Korting


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik heb onlangs een abbonement afgesloten met 6 maanden korting, deze is vandaag aangesloten.

Nu zie ik net dat er een lopende actie is voor 10 maanden korting en geen activatiekosten.
Tuurlijk komen en gaan acties als deze, maar aangezien ik nog binnen mijn heroepingstermijn zit wou ik hier toch iets aan doen.


Zojuist heb ik de klantenservice gesproken en hebben ze mijn abbonement beeindigd en een nieuwe aangevraagd maar wel met de boodschap dat mijn huidige apparatuur moet worden ingeleverd. Daarnaast moet er opnieuw een monteur komen.


Terwijl ik net een topic heb gelezen van iemand met een soortgelijk probleem en hier kon dit wel op afstand worden geregeld.
Dus bij deze mijn vraag of dit niet toch hier mogelijk is.
Het lijkt mij erg omslachtig op meerdere vlakken (o.a. niet milieuvriendelijk en kosten monteur) hoe het nu is geregeld.
Als het niet anders kan dan is het wat het is natuurlijk... maar ik dacht ik vraag het toch voor de zekerheid even na.

Beste antwoord door Demi van Odido

Hi @Paul-vB ik kan mij goed voorstellen dat je wilt genieten van de beste acties! Voor wat betreft de activatiekosten is dit inderdaad op afstand te regelen met uitzondering. Dit geldt echter niet voor het aantal maanden korting, dit kan niet op afstand. Mocht je van de extra maanden korting gebruik willen maken, dan is dit alleen mogelijk met een nieuwe aanvraag. Weet je zo voldoende?

Bekijk origineel

9 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20438 reacties
  • 2 mei 2024

Hallo @Paul-vB 

Heb je een link van waar je dat had gelezen?

Heb zelf in dezelfde situatie gezeten en het kon helaas niet meer veranderd worden omdat het contract al was afgesloten met de op dat moment geldende prijzen en voorwaarden.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 2 mei 2024

Hoi @Waqqas 

 

Dit is de link: https://community.odido.nl/van-bestelling-tot-installatie-496/graag-ook-korting-op-activatie-kosten-349324


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1901 reacties
  • Antwoord
  • 3 mei 2024

Hi @Paul-vB ik kan mij goed voorstellen dat je wilt genieten van de beste acties! Voor wat betreft de activatiekosten is dit inderdaad op afstand te regelen met uitzondering. Dit geldt echter niet voor het aantal maanden korting, dit kan niet op afstand. Mocht je van de extra maanden korting gebruik willen maken, dan is dit alleen mogelijk met een nieuwe aanvraag. Weet je zo voldoende?


  • is een King Poster
  • 106 reacties
  • 18 maart 2025

Zojuist, mede omdat hier op de site over gesproken wordt, Odido gebeld over een verlengingskorting. Pas de 3e persoon begreep wat ik bedoelde. Deze bood een lagere korting aan als wat ik hier gelezen heb. Ze was op geen enkele manier te vermurwen. Ik heb verzocht dit aanbod even schriftelijk te bevestigen. Dat deed ze niet maar ik MOCHT het opschrijven. Belachelijk…. Toen ik daar wat van zei werd er natuurlijk opgehangen. Is het mogelijk dat een van de Odido medewerkers mij benaderd? 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20438 reacties
  • 18 maart 2025

Hallo ​@Arthur H 

Verlengen is alleen telefonisch mogelijk.


  • is een King Poster
  • 106 reacties
  • 18 maart 2025

Lijkt me sterk want volgens mij is het verlengen automatisch en stilzwijgend…


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8637 reacties
  • 18 maart 2025

Na de initiele contractstermijn blijft je abonnement gewoon doorlopen en wordt maandelijks opzegbaar.

Er is geen online aanbod voor verlengingen. Soms kun je dit telefonisch bespreken via 0800-0092. Moderators kunnen dit niet afhandelen via dit forum. 


  • is een King Poster
  • 106 reacties
  • 18 maart 2025

Ik kom hier juist omdat de dames aan de telefoon nauwelijks de Nederlandse taal beheersen en de vragen ook niet heel accuraat beantwoorden…..


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8637 reacties
  • 18 maart 2025

Ja, dat snap ik, maar bel dan nog een keer want op dit klant helpt klant forum kunnen ook moderators geen verlengsaanbod doen.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen