Beste Odido,
Middels deze weg wil ik een klacht indienen over de ervaren service van de telefonische klantenservice. We hebben meermaals contact gezocht de afgelopen drie weken. Aangezien ik altijd tevreden ben geweest over Odido op wat storingen en wisselende internetsnelheid na, stond ik er ook nog voor open om het contract te behouden nadat ik met iemand van Sales had gesproken. Hij kon het systeem niet in door een bug maar zou mij de volgende dag op een donderdag rond 12 uur terugbellen, dit is helaas ook niet gebeurd.
Bij mijn overstap naar een andere provider is aan hun kant het een en ander fout gegaan en was ik foutief geïnformeerd. Hierdoor zou Odido te vroeg opgezegd zijn en zou ik een week zonder internet zitten. Ik heb dit met jullie medewerkers besproken waarbij ik verschillende verhalen gehoord heb, en niet teruggebeld ben. Wat mij nog het meest verbaasde was dat de meeste medewerkers niet eens mijn gegevens erbij wilden pakken of erg onbeschoft waren. Dit kan echt niet als ik een normale vraag heb over mijn contract. Mijn vraag was of ik de opzegdatum kon verlengen tot 31 maart zodat ik niet zonder internet kwam te zitten. De ene collega zou de opzegging annuleren, de ander gaf aan dat dit niet kon. Van een andere collega kreeg ik weer een ander verhaal. Daarnaast zou de persoon van sales mij terugbellen met een aanbod, wat nooit gebeurt is.
Afgelopen vrijdag troffen we een behulpzame medewerker die wel ging kijken. Hij gaf aan dat het geen probleem was en dat hij in het systeem de datum gewijzigd had naar 31 maart. We hebben gevraagd of we hier een bevestiging van konden krijgen. Dit kon niet doordat het alleen in het systeem zichtbaar zou zijn, maar hij verzekerde ons dat de Opzegdatum verlengd was, en dat we een aangepaste factuur zouden krijgen voor de extra 7 dagen dat we gebruik maken van de service. Wij blij, goed geholpen en vriendelijk.
Wat schetst mijn verbazing vannacht rond 12 uur, waar ik al bang voor was. Internet en tv ligt er uit, de datum lijkt alsnog niet verschoven. Ik vind dit erg kwalijk dat we zoveel verkeerde informatie en/of ongeïnteresseerde medewerkers hebben meegekregen. Dan denk je dat het toch opgelost is en ben je blij gemaakt met een dode mus. Ik hoor graag of het überhaupt mogelijk was om de Opzegdatum te verlengen en zo ja, waarom dit dan toch niet gelukt is zoals vrijdag werd beloofd? Ik vond Odido zeer prettig in het contact tot dat ik had opgezegd en nog vragen had. De onverschilligheid en onkundigheid die ik de afgelopen drie weken heb ervaren vind ik klachtwaardig. Daarnaast verneem ik graag wat de reden is dat ik nooit ben teruggebeld door de sales voor de eventuele verlenging. Ook verneem ik graag waarom de beloofde verlenging van de opzegdatum nu niet is doorgegaan aangezien ik op dit moment dus zonder internet zit.