Skip to main content

Internet haperingen Zyxel t-54

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Na de berichten over meldingen met de T56, heb ook ik problemen met stabiel internet sinds een maand of 2. Mijn glasvezelkastje lijkt naar behoren te werken want er branden geen rode lampjes. Echter sinds een maand of 2 reageren mijn smarthomestekkers niet altijd meer zoals het hoort. ook de bedrade zigbee hub heeft dus niet altijd verbinding met het internet lijkt het. ook dit probleem speelt vaak savonds net als bij de problemen met de T56. de laatste tijd echter merk je ook gewoon als je netflixt e.d. dat het internet niet meer stabiel is. /ik ga nu even een tijdje een eigen modem aansluiten om te kijken of het hierdoor verholpen is, zodat ik heb uitgesloten dat het de t54 is of niet.

Uitgelichte reactie

17 maart 2025

Hallo ​@Xtern 

Heb je toevallig een zwarte Genexis of Nokia mediaconverter? Dan heb je waarschijnlijk ook te maken met het traag internet op WBA probleem.

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20443 reacties
  • 17 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hallo ​@Xtern 

Heb je toevallig een zwarte Genexis of Nokia mediaconverter? Dan heb je waarschijnlijk ook te maken met het traag internet op WBA probleem.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 17 maart 2025

Nee heb geen van beide.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20443 reacties
  • 17 maart 2025

@Xtern 

Kabel tussen mediaconverter en router al eens vervangen om te kijken of het dan beter gaat? Verwijder ook eens alle bekabeld aangesloten apparaten en test alleen de WiFi dan eens bijvoorbeeld.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 17 maart 2025

Ik heb geen mediaconverter er op aangesloten.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20443 reacties
  • 17 maart 2025

@Xtern 

Mediaconverter = glasvezelkastje.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 17 maart 2025

aha ok, die heb ik ook al een paar keer van de stroom gehaald.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 17 maart 2025

zal van de week eens even die kabeltest proberen

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen