Skip to main content

Glasvezel

• 23 maart 2025
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Al sinds 2023 staat op de website voor de plaats Belfeld dat er tussen twee maanden glasvezel wordt aangelegd. Het is nu 2025 en er is nog steeds helemaal niets veranderd. Het lijkt wel een flauwe truc, waarbij de datum telkens een maand wordt opgeschoven, zodat ze je aan het lijntje kunnen houden en voorkomen dat je van provider wisselt. Daarnaast hebben we via Odido vrijwel nooit fatsoenlijke wifi gehad. De tv hapert constant en het spelen van competitieve online games is volledig uitgesloten. Op de vertrouwde Ookla Speedtest haal ik hooguit 10 Mbps download en uiteraard nog minder upload. Mijn vraag is dan ook: ga ik ooit nog glasvezel van Odido zien, of gaan we dat niet meer meemaken?

Uitgelichte reactie

23 maart 2025

Hallo ​@Martin Lambert 

Odido kan als provider helaas niet de planning van de netwerkbeheerder/aannemer inzien. Je kan het beste contact opnemen met die partij hierover.

Osido zal moeten wachten totdat het glasvezelnetwerk is aangelegd en klaar voor gebruik.

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20541 reacties
  • 23 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hallo ​@Martin Lambert 

Odido kan als provider helaas niet de planning van de netwerkbeheerder/aannemer inzien. Je kan het beste contact opnemen met die partij hierover.

Osido zal moeten wachten totdat het glasvezelnetwerk is aangelegd en klaar voor gebruik.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen