Skip to main content

Geen korting op factuur - t-56 problemen


Hallo!

Ik heb laatst een tijd lang problemen gehad met mijn T-56 router. Ik kreeg hierover laatst een mail van odido met de melding dat ik 50% korting zou krijgen op mijn eerstvolgende factuur. Echter, deze eerstvolgende factuur bevat geen korting. Zijn er meer mensen waarbij dit is gebeurd?

 

Uitgelichte reactie

16 maart 2025

Hoi ​@robtuinte, ik wil het graag uitzoeken! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana

12 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20593 reacties
  • 14 maart 2025

Hallo ​@robtuinte 

Wat waren de problemen die je ervaarde? Indien je geen internet had dan krijg ge hiervoor een vergoeding; 1/30ste van je maandbedrag × het aantal dagen dat je geen internet had.

Vergoedingen worden handmatig gegeven.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 14 maart 2025

Ik zal duidelijker zijn, dit is de mail die ik heb gehad:

Hallo Rob,

Via deze mail wil ik je van bericht voorzien omtrent de storing die je ervaart.

Allereest onze excuses voor het ongemak! We begrijpen dat het vervelend is om problemen met je internet te ervaren, en we willen dit zo snel mogelijk voor je oplossen. 

We sturen je een nieuw modem per post, zodat je weer zonder problemen gebruik kunt maken van je diensten. Je ontvangt binnenkort een e-mail met een track & trace, zodat je de levering kunt volgen. 

Als tegemoetkoming voor het ongemak krijg je 50% korting op je eerstvolgende factuur. 

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. 

Bedankt voor je geduld en begrip!


rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 956 reacties
  • 14 maart 2025

Dat lijkt mij de standaard mail na het knipperend powerlampje probleem.

Op welke datum heb je deze mail gekregen?

De facturen voor maart zijn al ver van tevoren gemaakt dus grote kans dat het op deze factuur nog niet meegenomen is (mijn factuur van maart heb ik op 8 maart binnen gekregen maar staat als factuur gedateerd op 4 maart).

 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2183 reacties
  • 16 maart 2025

Hoi ​@robtuinte, ik wil het graag uitzoeken! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 24 maart 2025
Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@robtuinte, ik wil het graag uitzoeken! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana

Yes, heb ik gedaan. Alvast bedankt!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 25 maart 2025

Hey ​@robtuinte, dankjewel voor het invullen!

Wij compenseren de dagen dat je geen diensten hebt gehad door deze fout op het modem. Kan je mij vertellen sinds wanneer je dit probleem had? Ik zie dat de eerste melding bij ons binnengekomen is en op 07-03 dat je het nieuwe modem ontvangen hebt. Klopt dit? Zo ja, dan zal ik die dagen voor je vergoeden! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 25 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@robtuinte, dankjewel voor het invullen!

Wij compenseren de dagen dat je geen diensten hebt gehad door deze fout op het modem. Kan je mij vertellen sinds wanneer je dit probleem had? Ik zie dat de eerste melding bij ons binnengekomen is en op 07-03 dat je het nieuwe modem ontvangen hebt. Klopt dit? Zo ja, dan zal ik die dagen voor je vergoeden! 

Hey Tommie,

Ik vind dit werkelijkwaar onbegrijpelijk. Waarom krijg ik de ene keer het een te horen en nu iets amders. Is deze mail een foutje geweest? Ik zou zo niet meer weten wanneer ik de router heb ontvangen, dat moet ik eerst opzoeken. Nog los van het hoogteverschil dat zou bestaan van de eventuele vergoeding, het proces hier omheen is op deze verschrikkelijk frustrerend. Ik heb een tijd geen internet gehad en nu word ik blijkbaar ook belast met de administratieve verduidelijking om in aanmerking te komen voor een vergoeding, dit terwijl ik vlak hiervoor een mail heb gehad met de melding dat het af wordt gedaan met een eenmalige korting waar ik niets voor hoef te doen.

kan je dit aub voor mij verklaren?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 26 maart 2025

Hey ​@robtuinte, wij hanteren een standaard vergoeden voor geen diensten, dat gaat als volgt: X bedrag per maand / 30 x aantal dagen geen diensten. 

Ik kan zien wanneer je voor het eerst met ons contact hebt opgenomen ( 01-03-2025) en wanneer het modem is aangekomen (07-03-2025), ik vraag alleen om verduidelijking zodat er geen dag gemist wordt. Ik zet de vergoeding voor 6 dagen geen diensten graag voor je in gang. Kan je mij alleen laten weten of dit klopt?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 26 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@robtuinte, wij hanteren een standaard vergoeden voor geen diensten, dat gaat als volgt: X bedrag per maand / 30 x aantal dagen geen diensten. 

Ik kan zien wanneer je voor het eerst met ons contact hebt opgenomen ( 01-03-2025) en wanneer het modem is aangekomen (07-03-2025), ik vraag alleen om verduidelijking zodat er geen dag gemist wordt. Ik zet de vergoeding voor 6 dagen geen diensten graag voor je in gang. Kan je mij alleen laten weten of dit klopt?

Hallo Tommie,

Mijn vraag was mede, waarom heb ik die mail dan gehad? Was dat een fout? Je recycleert nu alleen wat je hiervoor hebt gezegd en gaat totaal niet in op mijn opmerking/vraag. Of wil/kan je dit niet?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 27 maart 2025

Dat was inderdaad een foutje ​@robtuinte, dat had 50% van de dagen dat je geen diensten hebt gehad moeten zijn, in plaats van 50% van de hele rekening. Echter moet het gewoon 100% zijn van de dagen dat je geen diensten gehad hebt. Dus dat wil ik je graag gaan vergoeden. 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 28 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Dat was inderdaad een foutje ​@robtuinte, dat had 50% van de dagen dat je geen diensten hebt gehad moeten zijn, in plaats van 50% van de hele rekening. Echter moet het gewoon 100% zijn van de dagen dat je geen diensten gehad hebt. Dus dat wil ik je graag gaan vergoeden. 

Bedankt voor je antwoord. Dit klopt.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2183 reacties
  • 29 maart 2025

Hoi ​@robtuinte, fijn! Ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen