Thanks @Yael32! Ik heb meteen mee kunnen kijken en zie inderdaad dat wij de Zyxel WAP6807 van je terug verwachten. Ik lees wel dat je nog van deze versterk gebruik maakt. De nieuwe die je hebt gekregen, werkt het beste met je nieuwe modem. Ik wil je dus wel adviseren om de Zyxel WAP6807 terug te sturen en de andere te gebruiken. Stuur deze dus inderdaad naar ons terug. De QR code die je van ons per e-mail hebt gekregen op 18-11-2024 zou nog moeten werken. Werkt deze niet meer? Stuur het dan terug via onderstaande instructie:
Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail. Als je dit hebt gedaan, maak dan een foto van het verzendbewijs of deel met mij de trackinglink. Dan vergoed ik de boete ter uitzondering alsnog voor je!