Skip to main content

Betreft annulering toch leveren?

• 28 februari 2025
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

simnlru
  • is Prince of Content
  • 88 reacties

Goedemorgen,

In januari heb ik een "klik en klaar"-bestelling geplaatst bij Odido, maar deze tijdig geannuleerd omdat ik het later wilde bestellen. Van de annulering heb ik een bevestiging per e-mail ontvangen. Gisteren kreeg ik echter een mail waarin stond dat mijn "klik en klaar" onderweg zou zijn. Ik heb direct contact opgenomen met Odido en kreeg te horen dat ik die mail kon negeren, aangezien er veel verkeerde mails waren verstuurd die dag. De medewerker van de klantenservice bevestigde ook dat de bestelling in het systeem geannuleerd stond. 

Je zou denken: foutje, kan gebeuren. Maar nu ontvang ik net wéér een update per e-mail dat mijn pakket vandaag geleverd wordt met DHL, inclusief een tijdvenster.

Moet ik de pakket gewoon weigeren of laten sturen naar een pakketpunt en niet ophalen?

Uitgelichte reactie

4 maart 2025

@simnlru Welkom op onze community! 

Oei, ik kan mij voorstellen dat je hier niet op zat te wachten. Oprecht sorry voor dit ongemak. Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat je al in contact staat met mijn collega’s van de Klantenservice. Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Vul dan wel alvast je community profiel aan met de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN). Als je mij in dit topic laat weten dat je zover bent, kan ik gelijk voor je aan de slag. 

Ik sta voor je klaar!

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20678 reacties
  • 28 februari 2025

Hallo ​@simnlru 

Je kan hem gewoon weigeren aan de deur, het komt wel eens voor dat ondanks het annuleren het apparatuur toch verzonden wordt.

simnlru
  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 88 reacties
  • 28 februari 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@simnlru 

Je kan hem gewoon weigeren aan de deur, het komt wel eens voor dat ondanks het annuleren het apparatuur toch verzonden wordt.

Helaas heeft een van de buren het pakket aangenomen. Contact telefonisch gehad. Oh nee het is toch niet geannuleerd (terwijl telefonisch en op de mail bevestiging heb). Moet het nu maar openmaken en het 097 nummer doorgeven voor annulering. Vreemde gang van zaken. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4146 reacties
  • 4 maart 2025

@simnlru Welkom op onze community! 

Oei, ik kan mij voorstellen dat je hier niet op zat te wachten. Oprecht sorry voor dit ongemak. Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat je al in contact staat met mijn collega’s van de Klantenservice. Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Vul dan wel alvast je community profiel aan met de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN). Als je mij in dit topic laat weten dat je zover bent, kan ik gelijk voor je aan de slag. 

Ik sta voor je klaar!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen