Al 6 weken probeer ik mijn internetabonnement te verlengen. Ik heb ruim 6 uren telefonisch contact gehad met Odido: elke keer met gemiddeld 3 personen (Sales, Service en IT). Daarnaast een aantal telefonische pogingen van 30 minuten, die niet leiden tot contact. Gesprekken met 25 mensen, telkens weer je verhaal doen, wachten tot het zenuwslopende odido-deuntje ophoudt en de volgende aan de telefoon komt. 4 keer een formulier online ingevuld, geen andere reactie dan een bevestiging van ontvangst en de mededeling dat het 3 dagen, 6 dagen, 8 dagen, 1 werkdag (in welk jaar?) kan duren. 5 keer een belofte, dat je teruggebeld wordt, niet één keer gebeurd. En als kers op de taart: het laatste gesprek (met 3 personen) wordt na 1 uur 6 minuten en 37 seconden afgebroken: opgehangen zonder mededeling. Die laatste persoon is ook niet meer te bereiken en belt niet terug.
Vervolg 8-3-2025
Deze week nummer 26 en 27 gesproken. Nummer 27 van de IT kent soortgelijke gevallen. die wel opgelost zijn. Hij zal mij binnen twee weken terugbellen. Hij bezweert mij dat met de hand op het hart. Hij is de zesde die dat belooft. En je begrijpt het al: Dat is nog niet steeds gebeurd. Volgens mij krijgt men opdracht wel telefonisch contact te beloven, maar wordt verboden contact op te nomen.
Vervolg 16-3-2025
Maandag maar weer bellen.Na twee maanden nog geen resultaat. Ik ben begonnen links en rechts op internet mijn ervaringen te delen. Ook maar mijn Rechtsbijstand om advies vragen.