Skip to main content
Beantwoord

abonnement opzeggen en partner opnieuw aanvragen

• 1 januari 2025
  • 5 reacties
  • 186 Bekeken

Goede dag,

Is het thuis (tv÷internet)  abonnement gekoppeld aan het huis adres of aan een persoon? Want dacht als ik hem opzeg en mijn vrouw sluit hem weer af, dan profiteren we weer van de 30euro / 12 maanden korting. Anders weer naar ziggo, die heeft ook weer leuke acties.

Hoor graag,

Mvrg 

Pascal

Beste antwoord door eric

Je kunt de sales afdeling van Odido bellen. Die kunnen vaak een speciale aanbieding doen. Opzeggen, alles terugsturen en dan weer opnieuw beginnen is toch vaak een gedoe.

Bekijk origineel

5 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8757 reacties
  • Antwoord
  • 1 januari 2025

Je kunt de sales afdeling van Odido bellen. Die kunnen vaak een speciale aanbieding doen. Opzeggen, alles terugsturen en dan weer opnieuw beginnen is toch vaak een gedoe.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 6 januari 2025
eric schreef:

Beste Eric,

Omdat ik dezelfde vraag had heb ik zojuist gebeld. De aanbieding die gedaan kon worden kwam niet eens in de buurt bij de aanbieding voor nieuwe klanten. Heb ik voor niks 30 minuten naar een wachtrij-bandje geluisterd.

Dus ik ga inderdaad ook een nieuw abonnement aanvragen, en mijn huidige opzeggen, of naar een andere provider. Wel zonde van al die spullen die dan weer voor niks opgestuurd moeten worden, maar anders is het zonde van mijn portemonnee.

Of kan dit toch op een normale manier geregeld worden? Voor mij zijn zowel de 1-jarige aanbieding als de 2-jarige prima.

Hartelijks,

Oebiedoebie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8757 reacties
  • 6 januari 2025

hoi ​@oebiedoebie ,

Je praat hier met andere klanten op het forum. Maar ook moderators verwijzen voor sales vragen naar de verkooplijn van Odido. Het is inderdaad een feit dat de aanbiedingen voor nieuwe klanten bij providers vaak verder gaan dan de verlengings aanbiedingen. De prijs voor de actieperiode is dusdanig laag dat ze pas na dat eerste jaar een beetje winst gaan maken. Maar de concurrentie is moordend, en daar kun jij dus gebruik van maken als je de moeite van een overstap wilt doen :)

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 april 2025

Hoi,

Hoe hebben jullie het nu gedaan? Bestaande contract opgezegd en op naam van partner nieuw abonnement afgesloten met de korting?

Ik had een contactformulier ingevuld met vraag of ik als bestaande klant gebruik kon maken van de aanbieding en dan weer jaar vast.

Krijg eerst bericht dat ze me telefonisch niet hebben kunnen bereiken en of ik ze wil bellen. 

Men belt je helemaal niet. Stuurt gewoon bericht.

Gebeld. ook half uur in de wacht. 

Ik kreeg ook een verlengingsdeal aangeboden maar veel duurder dan voor nieuwe klanten.

Toen ging ik denken inderdaad om gewoon nieuwe aan te vragen op mijn partner haar naam en hiervoor contactformulier ingevuld of dit mogelijk is zonder alles terug hoeven te sturen en Odido alles weer opsturen. Voor iedereen veel werk. Schiet toch niet op.

En kreeg weer bericht om telefonisch contact op te nemen. Heb geen zin om weer half uur in de wacht te staan. Dus twijfel nu ook wat te doen. 

3 telefoonabonnementen en tv en internet voor thuis.

Hoor graag hoe jullie het nu hebben gedaan. overgestapt naar ander of opgezegd en e.e.a. opnieuw aangevraagd op naam partner?

Groet,

Benny

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 1 april 2025

Hi Benny,

Ik heb online opgezegd en mijn partner weer nieuwe abbo aangevraagd.

Eigenlijk heel simpel 😁

Succes

Pascal

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen