Skip to main content
Beantwoord

Multi Sim in Galaxy Watch Ultra

Sinds gisteren in het bezit van een Samsung Galaxy watch Ultra. Na heel veel gedoe met de klantenservice van Odido, uiteindelijk een werkende situatie. Multi sim afgesloten voor 5 euro per maand en deze geinstalleerd. Blijkbaar heb ik  ook een keer een verkeerde esim gekregen en die eerst moeten installeren, maar bleek later de verkeerde en dus toen overstap naar multi sim.

Het werkt nu een beetje, maar veel berichten komen niet aan (als ik op weg ben zonder telefoon) en na contact met Samsung zeggen zij dat ik de watch echt een keer moet resetten, om eventueel de verkeerde sim resten kwijt te raken en een keer opnieuw te doen. 

Mijn vraag; Als ik de watch reset, dan ben ik waarschijnlijk ook de geinstalleerde multi sim kwijt en de Qr code die ik voor die multi sim heb gekregen mag ik maar 1x gebruiken. Hoe km ik dan aan een nieuwe QR code voor mijn multi sim abonnementje…?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@Treve the Boss fijn dat het in ieder geval gelukt is om de Multisim te activeren, daar ben ik blij mee! Wel zo fijn als het internet het ook goed doet, ik geef je graag meer duidelijkheid! Heb je zowel je Watch als je toestel al een keer opnieuw opgestart? Het zou een  dekkingsprobleem kunnen zijn. Had je toevallig al een kijkje genomen op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking om te controleren of er storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt zijn, waardoor je dit ervaart? Mocht er iets te zien zijn, krijg je ook gelijk te zien wanneer we streven het opgelost te hebben. 

Graag kijk ik met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Bekijk origineel

7 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8726 reacties
  • 28 maart 2025

Dan zet je het abonnement stop en start daarna een nieuwe. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 33 reacties
  • 28 maart 2025

Dank voor jouw reactie! Ik ga toch maar even bellen…..

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 33 reacties
  • 28 maart 2025

Vandaag even opnieuw begonnen...reset watch...ouwe Galaxy wear apps van de telefoon af...etc.

Ik kan nu zonder probleem bellen (stand alone met de watch / telefoon ligt thuis) en whatsapp berichten sturen en ontvangen. Dat is al een goede stap vooruit.

Google Chat > werkt met grote vertraging (15 minuten) en kan niet beantwoorden op de watch.

Signal / Threema  > komt niet aan

Gmail komt soms aan…

Twitter komt niet aan…

Telefoon is de Google Pixel 9 Pro FOLD

Bovenstaande apps staan allemaal aan in de Wear app om notificaties te ontvangen.

Iemand een idee wat hier nog aan de hand kan zijn..?

Thnx.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Treve the Boss fijn dat het in ieder geval gelukt is om de Multisim te activeren, daar ben ik blij mee! Wel zo fijn als het internet het ook goed doet, ik geef je graag meer duidelijkheid! Heb je zowel je Watch als je toestel al een keer opnieuw opgestart? Het zou een  dekkingsprobleem kunnen zijn. Had je toevallig al een kijkje genomen op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking om te controleren of er storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt zijn, waardoor je dit ervaart? Mocht er iets te zien zijn, krijg je ook gelijk te zien wanneer we streven het opgelost te hebben. 

Graag kijk ik met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 33 reacties
  • 1 april 2025

Aanpassingen profiel doorgevoerd!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 33 reacties
  • 2 april 2025

Bedankt vast dat je even de zaak wil checken!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 33 reacties
  • 2 april 2025

Nog een kleine toevoeging...als het een dekkings ding zou zijn zou whatsapp het ook niet doen.....toch....en die werkt feilloos...

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen